Kirjoittaja Aihe: Masentuneita peliavautumisia.  (Luettu 34842 kertaa)

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #15 : Tammikuu 16, 2011, 20:18:30 »
Prototype... miksi niin vaikea miksi >:(
Interesting. Ihan koko peli vai muutama tietty juttu?
Siniset pallot on kyllä aika pirullisissa paikoissa.
Yhdessä tehtävässä olen jumissa ;_; Ja muutenkin failaan
Mikäs tehtävä? Ite oon juuttunu siihen missä pitää kuskata helikopterilla joukkoja ja ampuu niitä maasta tulevia lonkeroita.
Sellainen jossa pitää mennä alueelle jossa on pinkkiä savua joka kokoajan elämää syö ja sieltä tuhota koneita jotka sitä savua tekevät, ei siinä olisi mitään ongelmaa sinäänsä, mutta samalla kimppuun hyökätään joka suunnasta D:

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #16 : Tammikuu 16, 2011, 23:47:21 »
Hyödynnä tekoälyn tunarointi. Käytä maastoa ja irtaimistoa suojana mahdollisimman törkeästi. Pysy silti liikkeessä ja syö jotain jos nälkä iskee.
Everything is permitted.

Takaisin ärsytykseen. Dead Rising kakkosen pari viimestä bossia. Kesti aivan liian pitkään tajuta mikä niihin tehosi ja milloin. Vähän tuuripeliksi meni silti.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #17 : Tammikuu 17, 2011, 07:56:49 »
En nyt aivan arvosta sitä miten Persona 3-pelailuni etenee, pitää grindata varmaan tasolle 50. Kerran kun pääsin mukaville leveleille ja sain ihmeen kaupalla parannettua kaikki tyypit, menin suoraan tappelemaan kyseistä välipomoa vastaan ja kuolin aika äkkiä kun viholliseen ei tehoa mikään, ja maailman tehokkain analyysi ei osaa katsoa bossien heikkouksia jotta "peli ei olisi liian helppo". Tosin pelaan sillä helpoimmalla vaikeustasolla eli kyllä tästä vielä noustaan.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #18 : Tammikuu 17, 2011, 10:23:39 »
Ite olen pelannut nyt Kingdom Hearts 2:ta ja on tehnyt melkein lopettaa koko pelin pelaaminen pariin kohtaan...
"protect Minnie..." -tehtävät pisti niin pään punaseks, kun en osaa suojata ketään muuta kuin itseäni , sit tosa ,missä piti mennä tonne valtaistuimelle,  niin vihjeenä oli "käytä /_\ - iskuja", no haista ny paska kun nuo viholliset ei tee sitä iskuu, milloin voi käyttää sitä ja Driveä ei voi käyttää kun ei oo apureita! Pääsin jotenki

Toinen mikä tuli vastaan oli tämä Vesi-kitaristi-Nobody-jonka nimi-loppui-x:ään  , kun siin pitää hakata tollasia vesui-möykkyjä välillä aikarajalla, niin sit jos mokaat yhenki kerran, niin koko saakelin paha vastus, jota on puol tuntii hakannu ja vetäny 1/3 elkuista selviten nipin napin , ihan alusta.......
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #19 : Tammikuu 17, 2011, 11:24:05 »
Kerran kun pääsin mukaville leveleille ja sain ihmeen kaupalla parannettua kaikki tyypit, menin suoraan tappelemaan kyseistä välipomoa vastaan ja kuolin aika äkkiä kun viholliseen ei tehoa mikään, ja maailman tehokkain analyysi ei osaa katsoa bossien heikkouksia jotta "peli ei olisi liian helppo".
"Juu, viime Lauantain palaveris tehtiin päätös et pelaajat ei saa käyttää vihollisten analysointia silloin kun he sitä eniten tarvitsevat."
"Mahtavia pelillisiä ratkaisuja. Ihan itsekkö keksitte?"


Vesi-kitaristi-Nobody-jonka nimi-loppui-x:ään
Demyx.

Kuten sanoit, ei kiva bossi.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #20 : Tammikuu 17, 2011, 12:13:57 »
Ite olen pelannut nyt Kingdom Hearts 2:ta ja on tehnyt melkein lopettaa koko pelin pelaaminen pariin kohtaan...
itselläni meni hermot kingdom hearts 1 sen suhteen. peli on sinänsä hyvä mutta tapan itteni kameran takia.... se on kauhea

edit mutta en oo pelaamassa sitä enään pitkään aikaan... ei kestä!!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #21 : Tammikuu 17, 2011, 12:54:41 »
Operation Flashpoint: Dragon Risingin tekoäly osuu minuun maagisesti noin 550m päästä kun ryömin eikä niiden pitäisi nähdä minua..... yötehtävä.

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #22 : Tammikuu 17, 2011, 16:21:02 »
Kerran kun pääsin mukaville leveleille ja sain ihmeen kaupalla parannettua kaikki tyypit, menin suoraan tappelemaan kyseistä välipomoa vastaan ja kuolin aika äkkiä kun viholliseen ei tehoa mikään, ja maailman tehokkain analyysi ei osaa katsoa bossien heikkouksia jotta "peli ei olisi liian helppo".
"Juu, viime Lauantain palaveris tehtiin päätös et pelaajat ei saa käyttää vihollisten analysointia silloin kun he sitä eniten tarvitsevat."
"Mahtavia pelillisiä ratkaisuja. Ihan itsekkö keksitte?"


Vesi-kitaristi-Nobody-jonka nimi-loppui-x:ään
Demyx.

Kuten sanoit, ei kiva bossi.


Helppo kun mikä

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #23 : Tammikuu 17, 2011, 19:25:22 »
Kerran kun pääsin mukaville leveleille ja sain ihmeen kaupalla parannettua kaikki tyypit, menin suoraan tappelemaan kyseistä välipomoa vastaan ja kuolin aika äkkiä kun viholliseen ei tehoa mikään, ja maailman tehokkain analyysi ei osaa katsoa bossien heikkouksia jotta "peli ei olisi liian helppo".
"Juu, viime Lauantain palaveris tehtiin päätös et pelaajat ei saa käyttää vihollisten analysointia silloin kun he sitä eniten tarvitsevat."
"Mahtavia pelillisiä ratkaisuja. Ihan itsekkö keksitte?"


Vesi-kitaristi-Nobody-jonka nimi-loppui-x:ään
Demyx.

Kuten sanoit, ei kiva bossi.


Helppo kun mikä

No olihan se sen jälkee, kun keksein, miten sitä voi lyödä turpaan taukoamatta: antaa sen hyökätä rokaten ja rollaten ( tyhmin lainaus ikinä) ja sit kun se alkaa huitoon kitaralla , niin antaa iskee sen kerran, painaa toipumisnäppäintä ja TADAA~! olet sen ylä puolella ja eikun turpaan ja toisto 5 miljoonaa kertaa

NYt vitutti taas tuo Jafar tuossa samassa pelissä, kun ensiks hakkaan sitä sen isoa päätä pienen ikuisuuden ja sit se ei vainaakaan? no ehkä niihin käsiin pitäis käydä... käsiks? No ei mitään, joudun kaameeseen tulituspaikkaan , elkut loppuu ja sit taas vittu koko paska uudestaan... suutuin ja lopetin....

Ite olen pelannut nyt Kingdom Hearts 2:ta ja on tehnyt melkein lopettaa koko pelin pelaaminen pariin kohtaan...

itselläni meni hermot kingdom hearts 1 sen suhteen. peli on sinänsä hyvä mutta tapan itteni kameran takia.... se on kauhea

edit mutta en oo pelaamassa sitä enään pitkään aikaan... ei kestä!!

  itse pidin nenemmän tuosta L ja R - nappulas systeemissä, nykyään kakkosessa menee ihan pelit sekasin. Ei se kauhean paha kamera homma ole, sillä kun käyttää sen kääntämisi liikutus näppäiminä vasemmalle ja oikealle, eikä liiku silloin sen tatin avulla... mätkiessä voi kameran vaan asettaa hyvin ja lyödä' vihollisia turpaan ja liikuttaa sit taas Soran selän taakse.... Ykkösessä vitutti eniten muuten mua ainakin tuo kohtauksien skippaamisen puute. "there's no way you're taking Kairi's Heart!" sai siskoni hyppimään raivosta , kun tuon pätkän jälkeistä pomoa siellä mätkein useaankin otteeseen... osaan varmaan tuon viel ulkoa:

"Kairi!"
"Kairi, Kairi open your eyes!"

"It's no use...
that Girl has lost her heart...
she can not wake up."

"what?! You... you're not Riku!"
......


ja sit tuo lopussa sanan Darkness-esiintyminen liian useaaan otteeseen (paitsi ,että ihan lopussase jo nauratti: Welcome to Darkeness!)
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #24 : Tammikuu 17, 2011, 19:54:27 »
the old sig sucked

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #25 : Tammikuu 17, 2011, 23:04:10 »
Lainaus
"there's no way you're taking Kairi's Heart!"
Eiih...

Lainaus
itselläni meni hermot kingdom hearts 1 sen suhteen. peli on sinänsä hyvä mutta tapan itteni kameran takia.... se on kauhea
Mun mielestä se on ihan kiva kun oppii sen systeemin. Mutta auta armias jos siirryt sitten heti kakkoseen... Mulla menee puoliväliin about ennen ko opin kunnolla sen kepukan käytön.

Lainaus
Toinen mikä tuli vastaan oli tämä Vesi-kitaristi-Nobody-jonka nimi-loppui-x:ään  , kun siin pitää hakata tollasia vesui-möykkyjä välillä aikarajalla, niin sit jos mokaat yhenki kerran, niin koko saakelin paha vastus, jota on puol tuntii hakannu ja vetäny 1/3 elkuista selviten nipin napin , ihan alusta.......
Allekirjoitan. Muuten toi on suht helppo, mutku toi saakutin aikajuttu... Meni puol vuotta saaha läpi (ja alotin pelin about seittemän kertaa alusta). >___> Tosin määhän oonki nyyppä, mutta.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #26 : Tammikuu 18, 2011, 09:29:25 »
Nyt kun KH-peleistä jutellaan niin pakko avautua yhdestä raivostuttavimmista bosseista, eli *SPOOOOOOOIIIIILEEEER* RikuAnsemista (ei virallinen nimi, vain Riku jonka kropan Ansem on napannut), kun väistely ei onnistunut ja iskut vaikeutuivat koko ajan. Jossain vaiheessa osasin koko taistelua edeltävän kohtauksen sanasta sanaan jopa oikeilla äänenpainoilla, koska ykkösessä ei voinut skipata cutscenejä. Mutta sitten eräänä kauniina päivänä keksin vaihdella Keybladeja hieman lisää, ja muistaakseni Olympos-Keybladella tuli voitto. Tai Halloween Townin Keybladella nopeuden tähden, ei voi muistaa nyt.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #27 : Tammikuu 18, 2011, 22:54:44 »
Nyt kun KH-peleistä jutellaan niin pakko avautua yhdestä raivostuttavimmista bosseista, eli *SPOOOOOOOIIIIILEEEER* RikuAnsemista (ei virallinen nimi, vain Riku jonka kropan Ansem on napannut), kun väistely ei onnistunut ja iskut vaikeutuivat koko ajan. Jossain vaiheessa osasin koko taistelua edeltävän kohtauksen sanasta sanaan jopa oikeilla äänenpainoilla, koska ykkösessä ei voinut skipata cutscenejä. Mutta sitten eräänä kauniina päivänä keksin vaihdella Keybladeja hieman lisää, ja muistaakseni Olympos-Keybladella tuli voitto. Tai Halloween Townin Keybladella nopeuden tähden, ei voi muistaa nyt.

Ja se ei ole ansem,se on Xenahort. oikea ansem tuli vasta kakkosessa.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #28 : Tammikuu 19, 2011, 09:58:15 »
Tässä on nyt kyllä aika lailla spoilereita ilmassa XD Rauhoittukaapas vähän.

Mutta, KH. Muistan kuinka mä aina siinä katselin kun Suiggari kärsi, varsinkin juuri se RikuAnsem oli herkullinen tapaus, kun kesti viikkoja saada se kohta pelattua. Ärsyttävää oli vielä se, että kyseinen bossi tuli melkein heti Maleficentin jälkeen,josta selviytyminen oli sekin melkoista rääkkiä.
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #29 : Tammikuu 19, 2011, 18:40:48 »
Nyt kun KH-peleistä jutellaan niin pakko avautua yhdestä raivostuttavimmista bosseista, eli *SPOOOOOOOIIIIILEEEER* RikuAnsemista (ei virallinen nimi, vain Riku jonka kropan Ansem on napannut), kun väistely ei onnistunut ja iskut vaikeutuivat koko ajan. Jossain vaiheessa osasin koko taistelua edeltävän kohtauksen sanasta sanaan jopa oikeilla äänenpainoilla, koska ykkösessä ei voinut skipata cutscenejä. Mutta sitten eräänä kauniina päivänä keksin vaihdella Keybladeja hieman lisää, ja muistaakseni Olympos-Keybladella tuli voitto. Tai Halloween Townin Keybladella nopeuden tähden, ei voi muistaa nyt.

Mulla tuolle saman tyylinen nimitys, kun kaverille sit ÄnsemRiku XD
juuri tuohon jumituin ykköseen ja kauan! Sit just tuota sitä edeltänyttä pomoa hakkasin ihan hiton kauan ja lopulta päätin mennä metsästämään parempaa avaimenperää... palasin ja vihdoin pääsin sen....

Ja Kyubi, tuon spoilerin olisit voinut olla sanomatta lisäksi se oli Xenahortista syntynyt heartless, jos oikein olen tajunnut , kun kakkoseen liittyy, pilaa muiden ilon....

Aika Kh:n puolelle tämä kyllä on menossa...

mutta... ASIAAN!

Juu nyt selvis , että tuo Jafar-ongelmani johtuikin siittä, että peli bugas, eikä tappanu sitä, vaikka mittari meni nollille!!!! AAAAARGH!!!!  kaikki se vaiva silloin... turhaaa....
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!