Kirjoittaja Aihe: Dead Space 2!  (Luettu 6724 kertaa)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Dead Space 2!
« : Tammikuu 31, 2011, 20:12:32 »
Oli ihan pakko tehdä tällänen aihe, kun se pelisessioni tämän uuden kultani kanssa oli niin mieletön. Joten eiköhän aleta höpöttämään asiaa!

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Dead Space 2!
« Vastaus #1 : Helmikuu 02, 2011, 00:42:24 »
Täytyy myöntää että se tunnelma ja kaikki väkivalta saa sisäisen lapseni hyppimään riemusta. Vaikutti tosin loppua kohden hiukan puuduttavalta, vaikka vaihteluakin tarjottiin. Saa sitten nähdä kyllästyykö, jos tulee joskus hankittua.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Dead Space 2!
« Vastaus #2 : Helmikuu 02, 2011, 09:52:11 »
Täytyy myöntää että se tunnelma ja kaikki väkivalta saa sisäisen lapseni hyppimään riemusta. Vaikutti tosin loppua kohden hiukan puuduttavalta, vaikka vaihteluakin tarjottiin. Saa sitten nähdä kyllästyykö, jos tulee joskus hankittua.

LAPSIA! äähäää! Ei ei enään niitä... ei ainakaan niitä konttaavia vauvvoja jotka rähähtää kun ne tappaa. Niihin ei voi käyttää sitä sirkkeliä ja sahata ne palasiks, kun muuten  itse kuuolee, MUTTA ne kouluikäset kakaart on ihania, kun niitä vaan tulee, tulee ja tulee ja kaikki kuolee alle sekunnissa mun sirkkelin alla. Eikä ne sotke paikkoja, antavat paljon kivaa tavaraa ja ovat muutenkin suloisia kun kirkuvat tuskissaan, juoksevat pelaajaa päin niin holtittomasti että näyttää kuin ne kaatuisivat kohta ja silleensä. ^.^


Pakko sanoa, ettei olla naurettu Käpänkaa pitkään aikaan niin makeasti, kuin naurettiin tioisillemme, kun niitä lapsia tapettiin ja oltiin ihan ekstaasissa kun se oli niin helppoa. (me tarttetaan nyt jotain hoitoa ja PIAN!)


Itse peli ei kylläkään musta mene puuduttavaksi, kun se vaikeusaste nousee aika roimasti siinä puolessaväissä, missä nyt oon menossa ja uusia aseita, varusteita, parannuksia ja PUKUJA on ihana kerätä.

VITTU TÄÄ PELI KÄY VAIKEEKS!!!
-7.2.2011

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Dead Space 2!
« Vastaus #3 : Toukokuu 24, 2011, 11:43:15 »
(Sori tästä tuplasta)


No niin. Nyt olen pelannut tuon Dead Space 2:n läpi kolmesti ja ostanut melkein kaiken mitä kaupasta saa. Pakko myöntää että tuo peli jaksaa koukuttaa vieläkin, sen hyvällä juonella, mikä onkin vähän naivi ja aljon huonompi ensimmäiseen osaan verrattuna sekä pelon ja actionin tasapainottelulla, joka on parasta mitä olen nähnyt missään pelissä ikinä. Mutta harmikseni joudun nyt toteamaan että Dead Space 2 on new game+ tilassa liian helppo peli ja menettää sen pelottavuuden kokonaan, koska tavarasta ei ole pulaa missään vaheessa. Älkää siis pelatko tätä peliä new game+:lla kuin kerran, sillä tällöin otatte pelistä kaiken kivan irti. Vaikeusaste nousee myös roimasti jokaisella vaikeustasolla, mikä ei ole ihme ja tämän pitisi olla standardi jokaisessa videopelissä.

Se väkivallan ja goren määrä...  :P miten sitä nyt kuvailisi? Kuvitelkaa miltä näyttäisi kasa sormia ja varpaita tungettuna tehosekoittimeen joka on rumpiperukoneessa molempien ollessa päällä kokoajan, myös silloin kun ne sormet laitetaan sinne tehosekoittimeen omin käsin. Siinä on kuvaa teille siitä millaista tuon pelin pelimaailma on. Karua, rumaa ja omalla tavallaan tyyliteltyä taidetta. Koko pelimaailma on keskellä ei mitään. Keskellä avaruutta. Paikassa missä sinua ei auteta, koska se on mahdotonta, vaikeaa ja turhaa. Tämä tuo peliin siinä olevan turvattomuuden tunteen. Kaikki on aivan autota, necromorfeja lukuunottamatta. Nämä kaksi osa-aluetta kun lyödään yhteen, uskomattomalla äänimaailmalla ja hyvällä tarinalla saadaan peli, jota en voi ohittaa noin vain. SITÄ ON PAKKO PELATA!


Suosittelen peliä oikein lämpimästi ihmisille, jotka joko pitävät pelkäämisestä ja väkivallasta, tai eivät tunne mitään näitä kahta asiaa kohtaan. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään ja voin sanoa että tämä peli iski kuin miljoona volttia.

-24.5.2011
Hilselinko