Jagdpanther-Mä oon asunu koko ikäni täällä ja mä en nyt ainakaa muista, että olisin ikinä nähny sitä ihan aitona. Se vaa on jossain piilossa
Suodeth-Suosikki Touhou pelit on 10.5-Scarlet Weather Rhapsody, 08-Imperishable Night ja 12.8 (en muista nimee, mutta se Cirno kivaa)
-Kaaikki Touhou kappaleet menee, ainakaan vielä ei oo tullu vastaa semmosta mitä en olisi halunnu kuunnella.
-No menkööt!
pawwo-Nyt on Final FantasyVIII menossa. Joo mähän oon tosiaan koko lapsuuteni vetäny SNES:iä ja 64:ää ihan himona. Elikkäs kaikki 64:sen RareWaren pelit(esim..Banjo Kazooie ja Donkey Kong64) on toosi nostalgisia ja Ocarina of time tietenki. SMB1 oon menny niin monta kertaa läpi että HUH!
Pokemon peleistä oon aina tykänny ja mulla on vieläki jopa ihan GB Red ja GBC Gold versiot ja Game Boy Pocket
MKtsudoJuu niitäpä niitä. En mä easylläkää viitti pelata, ku se on turhaa, siinä ei taidot kehity.
JuhozkiJuu sain vaikutteita pari vuotta sitten ku ne jotkut veti Mario biisejä Talent Suomessa
Het seuraavalla viikolla hommasin halppis kosketinsoittimen ja siitä lähti!
Lattianpesuaine-Ei perunoita saa tappaa
-Oisko semmoset 2,65m.
-En oo kokeillu, en tykkää laulaa, Vocaloidi on keksitty
-Ei tuu paha olo autossa mulle eli EN!
-No tän yleisen mielipiteen mukaan mä kyllä pelaisin kimblee. En oo ikinä kuullu siltä yhtään biisiä, mutta kaikki sanoo että se on homoseksuaali ja että se on täyttä paskaa nii niin sen täytyy olla.
-Juu. Mä en vaa tunnista sua tosta sun käyttätununksesta. Oon kaikilla foorumeilla Japrno nii KYLLÄ!
MyyrunaJuu tosiaan en oo kattonu miten sen nettipelin saa toimimaan, voikko selittää/heittää jotain vikkilinkkiä?