Suosikki pelejä?
Olikohan tää kysymys tarkoitettu touhoullisesti vai yleisesti?
Suosikki touhou pelini on ehkä PCB ihan vain sen takii ku se oli ensimmäinen peli mitä oon näistä pelannu.
Toisaalta jos ajatellaan yleisesti niin en kyl osaa mitää peliä suoraa sanoo omaksi lemppariks. Mutta pelityyleistä voisin puhuu sen verta et pidän eniten peleistä missä saa tehä paljon vaihto ehtoja esim. hahmon kehittämisen suhteen, tai mitä tarinassa tapahtuu tai mitkä osat laitat mechaasi jne. Jos jotain pelei voisi mainita näistä niin ekana tulee mielee:
Armored Coret,
Star Oceanit ja
Falloutit (seuraavaks joku tietysti sanoo että mitään ei saa mainostaa).
Voisin kai mainita mistä pel tyyleistä en varsinaisesti kans pidä (vaikken mitää suoraa vihaa). Pure FPS pelit kuuluvat ainaki näihin, koska voisi sanoo että niissä peleissä voittaa vain sillä että kuka osaa ampua nopeiten päähän (tai quaken tapaukses minne vaan) ja tässä en ole koskaan ollut kovin hyvä (koska ei jaksa pelata pelkästää yhtä peliä vaan sen takii että siin olis tarpeeks hyvä että jaksais pelata). Toisaalta taas FPS pelit jossa voi olla epäreiluja tilanteita (esim battlefield tai team fortress) on omasta mielestä ihan mukavia koska niissä voi
tappaa eliminoida toisia joskus jopa epäreiluu tapaan (spy!).
Tässä muuten linkki xfire profiiliini, se kertoo enemmän ku tuhat sanaa (jos kerran kuvastaki voi sanoo niin)
Mitäs hahmoja olet cossinut?
Jos totta puhutaan nii olen kerran vasta oikeasti cossannu viimme traconissa
ky kiskenä. Pari kuvaa voi nähdä vaikkapa miun
DA:sta. Itse kyl pidin asusta, harmi vaan että naama rajaa ei pysty parantaa yhtä helposti ^^;
Traconiin joku cossi?
Seuraavaan Traconiin tulen cossaamaan
Clear Skyn Stalkeria. Hahmo on tietysti
Stalker Clear Sky:sta ja ei varsinaisesti ole mikään erikois hahmo, mutta joskus pitää tehä muutoksia ku tulee budjetti rajoja vastaa...(oikeastaa traconiin meneminen näytti aika toivottomalta kunnes yksi kaveri tuli pelastaan tilantee)
Jos rullataan muutama kuukausi takaperin ja mietitään mitä olin tekemässä nii se olisi ollu
Eldar Ulthwe Warlock...Mistä nää geneerisest hahmot oikein putkahtavat, oh well. Oikeastaan mulla on aika paljon materiaalii kasas tuohon pukuun mutta mitään en oo kunnolla alottanu (koska rahaa ei ollut) mutta ehkä sit ensi vuoden puolella pääsis tällä cossilla.
Fundoshi barrier?
Enemmän ehkä
tämä tilanne mikä tulee story linessa ihan lopuks...Sitte se vielä ulisee että "Why does no one want to play with me!" ja vetää border of deathit päälle. Terve olen mannosuke, otan pallon sinulta, juoksen kentän päästä päähän 2 liikkeessä ja teen maalin
AINA. Ja jos tämä ei oo viel tarpeeks nii vihollisten maalissa on Yukari ja Yuyuko combo aaaaaargh (mutta heitä ei tietysti voi vihata, mannosuke ansaitsee sen kunnian kokonaan).
Et maininnut musiikkimakuasi. Siksi onkin sopivaa kysyä, onko tämä Suomen paras Euroviisuedustaja?
Mitenkähän tohon vastais...Biisi ei sinänsä oo mielestäni huono mutta muistaakseni viisuis monet biisit on kaikkea tollasta (soittaisivat jotai muuta välistä, ehkä siksi lordi voittikin).
Musiikki makuuni kuulu periaattees kaikki, paitsi räp tai hiphop (samurai champloos oli kyl ihan ok mut...). Toisaalta kun tarkemmin ajattelee nii saan aina kylmiä väreitä tälläisen tyylisistä musiikeista:
Eldar theme,
Protoss theme. Soittorasia musiikit on kivoja, en tiedä miksi
Withered Leaf Music Box. Musiikkiin liittyen voisin kanssa mainita että pelaan osua, jos joku muu täällä pelaa kyseistä peliä nii voi kysyä kaveriks ^^
Huhhuh...ainakun ehti yhteen kysymyksee vastata nii toine pukkaa perässä ^^; (nyt ne tais kumminki loppua ainaki toistaiseksi)