Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

PC-98 ~ Mistä kaikki alkoi

<< < (3/3)

endelina:

--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Elokuu 17, 2011, 12:35:11 ---mutta pc-98:peleissä on mielestäni hyvin mielenkiitoisia hahmoja. minusta se on harmi kun niitä ei oikeen näy enää missään...

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä. Alicen ja Yuukan tavoin olisi mukava nähdä, miten muut hahmot ovat muuttuneet vuosien hiljaiselon aikana. Mutta ZUN itse siinä jossain haastattelussa sanoi (koitan löytää linkin) että hänestä olisi outoa tuoda vanhoja hahmoja tarinaan ja että hän mielummin keksii uusia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta