On kyllä niin omituista, että aina kun tulee joku aihe tänne niin samana päivänä kuulee siittä kavereiltansa.
Anteeksi siittä, että tungen tälläin hieman negatiivisena postaamassa tänne.
Juu Madoka tuli ihan mainoksienki kautta aluksi tutuksi, taisi tulla Arakawa Under The Bridgen mainostauolla, tuli vastaan kun uusi kausi alko, niin mikä ettei. Minusta tuo alku oli Madokassa huono (saan kuulla siittä ikuista valitusta kaveriltani, joka haluaisi ampua Kyubein jo ekan jakso jälkeen) mutta keskevälin ja ikuisuudelta tauon aikana nousi jotenkkin kiinnostus tähän enemmän. Hienoa anime, mutta itse en pitänyt mitenkään kauhean erikoisena. Jos tulee jatkoa (Madokan ohjaajaa kehotettiin tekemään jatkoa, mutta ei lähtenyt sitä ainakaan heti tekemään) niin katson ehdottomasti. Sitä en vielä silti ymmärrä, miksi kaikki fanitttavat tätä, mutta kun itse fanittaa tappaja-loleja niin voisi miettiä asiaa omaltakin kannalta. Jos olisin nähnyt tämän vain ennen Clannadia, olisin voinut itkeä lopulle...eiku..
minähän olen mies... häpeä nyt!
Mutta aloitetaan kysymyksellä, mitä sinä toivoisit? /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\
Jos olisin n. 12 v. ja eri sukupuolta toivoisin, että saisin voiman, jolla pystyisi tappaamaan minkä tahansa "noidan/niiden-tialle-tulleet-örkit" sormia napsauttamalla.
~Jos sun lysti on niin napsuttele näin~ *sormien napsauttelua* *räjähdys*
"Screw you guys, I'm going home!"