Todellisuus > Off-topic keskustelu

Lasten suusta ne parhaat jutut tulee

(1/8) > >>

NanomaShiina:
Eli ajattelin tehdä tälläisen aiheen...
Varmasti teillä on jokin tuttu/sisarus/serkku/sukulainen/naapuri , joka on aikas pienehkö ja päästelee suustansa mitä omituisimpia ja mikä huvittavia juttuja. Nämä helmet eivät ikinä tietenkään lopu, mutta tähän aiheeseen saa siis tunkea, mitä huvittavaa tämä pikku-kansa on möläyttänyt. Myöskin saa ylpeillä ja kertoa omat möläytyksensä, jos niistä jotain on tallella.

Kuten olette varmaan huomanneet kirjoituksista, minulla on sisko, jolla on 2 lasta. näistä nuorempi osaa puhua jotain pientä ja vanhempi taas aikas hyvin. No nyt sit tuossa eilenkun sisko lupas kyydittää minua kotiin käväisi siskoni kaupassa ja jäin noiden lasten kanssa autoon. Sitten vähän ajan päästä tuo vanhempi kai alkoi puhua itsekseen jotain tälläistä:
"Kyl nyt meidän pitää sivota. Joo"
"Sit me voidaan kutsuu sinut. niin voitaski"
"me voitais kutsuu minä, sinä, Ninni (isäni koira) , XXXXXX (minä) , mummo ja... eiku sinne tuleeki liikaa ihmisiä, ei enää mahu."

Meinasin alkaa puhumaan tuolle takaisin, mutta hän jatkoikin vielä itsekseen puhumista:

"Eiku sittehän me siivotaan lisää. joo niin siivotaanki"
"Sitten kutsutaan vielä vaari ja... ja... työmiehet (tarkoittaa isäni yrityksen työntekijöitä)... ei ku ne sotkeeki kaikki paikat, ei niitä voi kutsua!"
Olin juuri repeämässä nauruun, mutta tuo aikomus katkesi kun siskoni tuli autoon... Ei vitsit oikeesti. 

Jagdpanther:
Veljen appi oli veljenpojalle pukkina eräs joulu. Pukin kysellessä jotain randomia veljenpoika sanoi koko ajan: "ole hiljaa". Lopulta lähtiessään pukki sanoi: "heihei",  johon poika vastasi: "haihta pahka".  Porukka hieman repesi tuohon.

yuki_tears:
Pikkuveli joskus kolmivuotiaana meni ensimmäisen kerran lasten raamattukerhoon (kaikki meijän talon lapsista kävi sen) sitten pikku veli oli illalla innoissaan selittäny mutsille mitä oppi sielä ''Ekaks Jumala loi, maailman sitten eläimet ja ihmiset. Ekaks tuli Aatami, sitten Eetami ja sitten tuli iskä.''
Lasten erittäin pieni maailman kuva...

JazuliuZ:
Oma 2,5v tyttö käyttää suuresti vielä täysin omia sanojaan asioille, kun ei osaa sanoa niitä vaikka tietää mikä se sana on. En valitettavasti nyt muista läheskään kaikkea, kun näitä on säkkikaupalla, mutta ehkä pari.

Norsupantteri = Möhköfantti
Ruppesleipä = Ruisleipä
Kirahpi = Kirahvi

Sekä hyvin usein kuulen lauseen "Isi on pöljä". Omasta lapsuudesta muistan sellaisen, että olen lausahtanut "ei ruokaillessa saa syödä". Mutta komediaa on ihan riittämiin tytön kanssa ja kunhan poika kasvaa, niin hänenkin kanssaan, ettei tarvi pahemmin eläviksi kuviksi tallennettua komediaa katella.

Kougyoku:
Oma serkkupoikani tykkää jostakin syystä sanoa että "tolla on pashhkat hoututta" taii sitten "onko sulla pippeliä??!!?" mielestäni voisi mokoma kypsyä jo XD

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta