Eli ajattelin tehdä tälläisen aiheen...
Varmasti teillä on jokin tuttu/sisarus/serkku/sukulainen/naapuri , joka on aikas pienehkö ja päästelee suustansa mitä omituisimpia ja mikä huvittavia juttuja. Nämä helmet eivät ikinä tietenkään lopu, mutta tähän aiheeseen saa siis tunkea, mitä huvittavaa tämä pikku-kansa on möläyttänyt. Myöskin saa ylpeillä ja kertoa omat möläytyksensä, jos niistä jotain on tallella.
Kuten olette varmaan huomanneet kirjoituksista, minulla on sisko, jolla on 2 lasta. näistä nuorempi osaa puhua jotain pientä ja vanhempi taas aikas hyvin. No nyt sit tuossa eilenkun sisko lupas kyydittää minua kotiin käväisi siskoni kaupassa ja jäin noiden lasten kanssa autoon. Sitten vähän ajan päästä tuo vanhempi kai alkoi puhua itsekseen jotain tälläistä:
"Kyl nyt meidän pitää sivota. Joo"
"Sit me voidaan kutsuu sinut. niin voitaski"
"me voitais kutsuu minä, sinä, Ninni (isäni koira) , XXXXXX (minä) , mummo ja... eiku sinne tuleeki liikaa ihmisiä, ei enää mahu."
Meinasin alkaa puhumaan tuolle takaisin, mutta hän jatkoikin vielä itsekseen puhumista:
"Eiku sittehän me siivotaan lisää. joo niin siivotaanki"
"Sitten kutsutaan vielä vaari ja... ja... työmiehet (tarkoittaa isäni yrityksen työntekijöitä)... ei ku ne sotkeeki kaikki paikat, ei niitä voi kutsua!"
Olin juuri repeämässä nauruun, mutta tuo aikomus katkesi kun siskoni tuli autoon... Ei vitsit oikeesti.