Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

Vahvin hahmo Kensokyrössä?

(1/11) > >>

Kougyoku:
Tällänen tuli mieleen ja oon jossain muuallakin mietintää asiasta nähnyt, joten kysympä teiltäkin~

Eli kuka on mielestänne vahvin hahmo? Se joka vastaa sirkku niin....

Pelaajasta riippuen sehän olisi kai Reimu, Marisa tai joku muu pelattava hahmo, mutta jos nyt ei ajatella asiaa siltä kannalta~

Jotkut on arvioinu et se olis Eiki tai Yukari, mitäs mieltä te ootte? o3o

Vee:
"They must have come to watch the violet cherry blossoms. We're no match for them, so we'd better leave, okay?"
- Yukari Yakumo, along with Reimu Hakurei and Saigyouji Yuyuko.

Sanoisin, että canonikaalisesti "vahvin" hahmo on Cirno. Siihenhän ylläolevakin lausahdus viittaa.

yuki_tears:
Itse olen aina luullut Yukarin olevan vahvin, sit Yuyukon jne. Mut en tiiä kyl. Vaikka oon viime aikoina tullut tulokseen et Yuukakin vois olla se kaikista vahvin (ja sekin siitä että eräässä ficcissä Yuuka päihitti Yukarin kevyesti...) Mutta toisaalta Reimukin saattaisi olla vahvin, kun se aina menee vetämään toisia ämmiä turpiin Touhou peleissä... Toisaalta en usko Reimun olevan Yukaria vahvempi...

...Hankala kysymys, eikö ZUN ole koskaan valaissut tästä asiasta ketään?

nukkesyndrooma:
Ite oon mieltäny Yukarin, Yuukan ja Flandren vahvimmiks :'D canonin syytä osittain mut kuitenki. Toisaalta Kaguya ja Mokou voitais sinällää laskee vanhvimmiks koska derpherp kuolemattomia kun ovat.

Kougyoku:
Ja Sakuya kuulostaa kans aika vahvalta, jos se voi hallita aikaa ja näin. o3o

Ja entäs Keine ku eiks sillä ollu joku taito muuttaa historiaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta