Kirjoittaja Aihe: Umineko no naku koro ni (Chiru)  (Luettu 95429 kertaa)

Treasurance

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 143
    • Profiili
    • YOUR TARGET
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #75 : Toukokuu 10, 2011, 21:04:16 »
the old sig sucked

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #76 : Toukokuu 11, 2011, 14:35:04 »
Naisu, joskin minä kun tuohon kasiin pääsen nii eiköhän siihen jo sillon ole kokonainen patchi FD

Ep 3 Tea party <3
Ja Gaap <3 (+ suigen sigi VN:ssä))
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #77 : Toukokuu 13, 2011, 08:50:21 »
no oli jo aikakin

Sanopa muuta. Witch Huntin hepuilla menee aina pyöreästi puoli vuotta yhden kokonaisen EP:n kääntämiseen, ainakin vitosesta eteenpäin on käynyt näin, en sitten tiedä vanhemmista osista mitään. Oli aika jännää kun käännökset edelliseen osaan tulivat vähän turhankin lähellä uusimman osan ilmestymistä Comiketissä...

//Jaahas. Jaahas. Pääsin siis pelaamaan EP8:a vihdosta viimein ja tunnen itseni tyhmäksi ja järkeväksi yhtä aikaa, kiitos noiden pulmapelien. Jos Professor Layton-pelit aiheuttavat tällaisia reaktioita niin voisi hankkia DS:n ihan vain niiden takia.

Huolellisesti tehty tämä viimeinen(?) osa, ja tykkään siitä miten lukija ei ole enää passiivinen vaan otetaan mukaan pulmien ja valintojen muodossa. Ja peli on vielä kesken, mutta tulin väliin heittämään arvioitani, jos jotakuta sattui kiinnostamaan.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #78 : Heinäkuu 31, 2011, 15:17:10 »
(Spoiler EP8 > )Kyllähän sitä lapsen vaihtoa tuli ajateltua useasti EP4:n jälkeen, mutta en ihan ois todeksi uskonut
Onhan se ihan hauskaa olla pelissä itsekkin päättämässä :D
Olikos sillä kakkupalan valinalla mitään vaikutusta stoorin kulkuun muuten?
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #79 : Heinäkuu 31, 2011, 22:34:29 »
(Spoiler EP8 > )Kyllähän sitä lapsen vaihtoa tuli ajateltua useasti EP4:n jälkeen, mutta en ihan ois todeksi uskonut
Onhan se ihan hauskaa olla pelissä itsekkin päättämässä :D
Olikos sillä kakkupalan valinalla mitään vaikutusta stoorin kulkuun muuten?

Oli se kyllä, ja kyllä siinä muitakin päätöksentekoja tehdään... Sitä Bern-"peliä" en ole vielä halunnut pelata loppuun, mutta saa nähdä mikä senkin tulos on.
Kakkupala ei vaikuta mitään, kokeilin kahta eri kakkupalaa ja silti toimi. XD Arvoitukset olivat kumminkin kivoja ratkaista, kuten hehkutinkin tuolla aiemmin.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #80 : Elokuu 01, 2011, 14:07:36 »
Ite olen vasta alottelemassa bern-eliä, Second Twilight selitys alko eli en ole vielä sitä ratkaisemaan alottanut
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #81 : Elokuu 21, 2011, 17:04:27 »
kiinnostaisiko ketään tämä?
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #82 : Elokuu 21, 2011, 18:09:35 »
kiinnostaisiko ketään tämä?
Ajattelinkin kirjoitella tästä jotain, kunhan saisin sen nyt ensin luettua loppuun. Mitä nyt pari tuntia olen lukenut, niin vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta. Musiikit ovat kyllä jälleen loistavia.

Japanirajoitteisiakin ilahduttanee, että tällekin on jo ehditty aloittaa käännösprojekti: http://ronove.blogspot.com/2011/08/higanbana-no-saku-yoru-ni-translation.html

Ja Uminekosta vielä sen verran, että pleikkarin omistajia saattaa kiinnostaa tämä: http://www.umine.co/chiru/
Eli Chiru olisi tulossa loppuvuodesta PS3:lle. Ainakin itse ajattelin tuon hommata edellisen pelin seuraksi.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #83 : Elokuu 21, 2011, 21:06:26 »
Japanirajoitteisiakin ilahduttanee, että tällekin on jo ehditty aloittaa käännösprojekti: http://ronove.blogspot.com/2011/08/higanbana-no-saku-yoru-ni-translation.html


etseinkin tuollaista. täytyykin oottaa, että noi saavat käännettyä ton ykkö chapun ja sitten aloitakin luke... *tajuaa, että uminekon lukeminen on pahasti kesken) ... niin joskus lähitulevaisuudessa aloitan ton lukemisen. En vaan löytänyt tätä VN:ää ladattavana mistään, mut turha siittä ny on ulista...

Ei oo muuten taidettu mainita, mutta OMK:n  uusin versio 1.1 sisältää nyt sitten Jessican... MISSÄ SE GEORGE ON? Perhana tuskin nähdään noita 360:selle tulleita hahmoja enempää (muistaakseeni siinä oli Rosa myös...  kuitenkin tarina-moodissa ei ole pelattavana (vielä?) ja kesken pelin minua alkoi hieman epäilyttämään, että mitä ihmeen tappelua peliä minä pelasinkaan?! *kuva* Niin siis Maris.... Jessicalla pelaaminen on ihan ok, hieman hitaamman puoleinen, mutta iskut vahvoja ja pika-combo aika nopea ^^
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #84 : Elokuu 22, 2011, 14:43:47 »
Ja Uminekosta vielä sen verran, että pleikkarin omistajia saattaa kiinnostaa tämä: http://www.umine.co/chiru/
Eli Chiru olisi tulossa loppuvuodesta PS3:lle. Ainakin itse ajattelin tuon hommata edellisen pelin seuraksi.

Pyörryin. Ainakin melkein, johtuen pidättämästäni fanityttökohtauksesta. Mutta jumasviidu, Erika ja Dlanor saavat vihdoin äänet~ pitäisi jossain vaiheessa ostaa tuo ensimmäinen (eli Umineko PS3), tai sitten vain törkeästi ostan tuon yksinään. Hmmmmmm, vaikeaa...
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #85 : Syyskuu 09, 2011, 23:49:52 »
Mutta jumasviidu, Erika ja Dlanor saavat vihdoin äänet~

Nyt löytyy netistä uusien hahmojen esittelyvideo: http://www.youtube.com/watch?v=3MhV_DLFqbY

Ääninäyttelijöiden nimiä ei ole annettu, mutta tarkkakorvaisemmat pystyvät varmaan jotain noista arvaamaan.

Erika ei kyllä kuulostanut ihan sellaiselta joksi olin sen kuvitellut...
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #86 : Syyskuu 10, 2011, 11:25:34 »
Onko se vain minä, vai kuulostaako Erikan ja Dlanorin äänet jokseen saman tyylisiltä? Miltäköhän kuulostaa ne kohdat kun Dlanor pääsee kunnolla paasamaan~?

Zeparin ääni häiritsee jotenkin hyvin paljon ;A; Furfurin ääni vetää hieman yli, mutta menee mulle paremmin

Willin ja Lionin äänet kuulostaa hyvältä ja Auaun ääni sopii jotenkin niiiiiin hyvin ovo
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #87 : Syyskuu 11, 2011, 19:45:23 »
Haters gonna hate, mutta rakastin tasaisesti kaikkien ääniä. Lionin/Leonin ääni toi mieleen Fate/Stay Nightin Saberin hiukkasen matalammalta puhuttuna, voin tosin olla väärässäkin ja todennäköisesti olenkin. Erikan äänestä tykkäsin, uskon että kun päästään röllikohtiin niin ääninäyttelijä yllättää, ja eiköhän Dlanorkin innostuessaan tule korvagasmeja aiheuttamaan, nytkin tykkäsin rauhallisesta lähestymistavasta mikä sopii Dlanorin kylmälle luonnolle erinomaisesti.

Zepar ja Furfur tosin mietityttävät, mutta jossain määrin tykkään äänistä silti, koska Zeparin ääninäyttelijä on nähtävästi nainen joka möreyttää ääntänsä, ja Furfur on muuten vain ylikimeä ääneltään. Eli huijauksen mahdollisuus ansakaksosilla on mahdollinen. XD

Ei olisi pitänyt katsoa tätä videota, nyt tämä peli alkaa vaikuttaa pakko-ostokselta koska Chirun hahmot= WHY SO HNNNNNGH.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Graus

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 206
    • Profiili
    • mirror moon
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #88 : Syyskuu 12, 2011, 14:33:15 »
Erika ei kyllä kuulostanut ihan sellaiselta joksi olin sen kuvitellut...

Olin ite kanssa vähän pettynyt siihen miltä Erika kuulostaa kun totuin hänen ääneensä Umineko Drama CD:llä.
Ahdistavaa oli että äänestä tuli mieleen erään erogen paha meido.

Samoin Dlanor kuulostaa vähän hiljaiselta, olisi kiva kuulla miten näyttelijä vetää sen "Great Equalizer the DEATH!"
Zeparin näyttelijä ei ainakaan jätä mitään arvauksen varaan ::)

Toivottavasti Alchemist tarjoaa jälleen kerran C81 jotain mahtavaa Umineko pakettia ostettavaksi.

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: Umineko no naku koro ni (Chiru)
« Vastaus #89 : Syyskuu 13, 2011, 02:42:47 »
pitäisi jossain vaiheessa ostaa tuo ensimmäinen (eli Umineko PS3), tai sitten vain törkeästi ostan tuon yksinään. Hmmmmmm, vaikeaa...

Kävin laittamassa PS3:n Chirun ennakkotilaukseen, ja huomasin AmiAmista löytyvän myös molemmat pelit sisältävä setti 8520 jenin hintaan (Linkki). Säästää ihan kivasti verrattuna siihen, jos ostaisi pelit erikseen.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube