Apua täällähän tulee viestejä nopeasti
Ensin kiitos kaikilta ^^
ja DA:n ja Facen pistän vaikkapa ysärillä
1. Alice on ykkönen, sitten lähellä perässä Reisen, Flandre, Shikieiki, Yukari, Chen, Ran ja Marisa
(lähes tuossa järjestyksessä)
2. apua kun olen hidas, touhou-teema? selittäisikö joku idiottille?
3. Cloooouuuud <3<3<3 minun mies <3<3 oih hän on rakkaus
Rikku on myös kiva, ja squall...
4. Riku on ihana, samoin Zexion <3 siksi olen molempia cossanut, rakkautta.
5. aih nyt tuli paha... One piece on lähellä sydäntä, Madoka oli mahtava (yllätyin), Durarara on ihana, ja lista jatkuu kauan
ja sitten noihin toisiin kysymyksiin
Siitä kasvaa hevonen kun se päättää kasvaa sellaseksi
Oikein hyvin, ruuanlaittotaitoa en sitten yhtään ;__; aina palaa kaikki pohjaan ja käristyy~
Kaverini Ameppe kertoi tälläisestä ihmeellisestä maailmasta, mutta vasta chibissä kun itse herra Punakoneen tapasin, päätin tänne oikeasti kirjautuakkin
Seuraava
Animehahmot.. hmm.. No Ace one piecestä on ihana (nyyh jos joku ymmärtää), Yamato digimonista on love, Tenshi Angel beatsista, Shizu ja Izaya Durararasta..... nyt ei tule enempää mieleen O.o
sitten
jos pitää joku haudata niin saatan kaivaakkin... eiku siis jokin ei joku~ heh hee~
hmm, nyt tuli paha kysymys... riippuu minkä perusteella valitaan, voimakkain vai viisain... Hei! On se, joka on noita molempia! Vastuas: SIRKKU!!!
Sitten
ööööh ei
FLANDRE <3<3<3<3
Pianoa vähän mutta olen laulaja (lauluääni on soitin)
Ja tuolta ylempää löytyykin vastaus tähän ^^
seuraavaa...
öööh. oisiko 2009/10?
En. Olen itsekkin persaukinen ja pitäisi säästää japaninmatkaa vasrten ;___; olen pahoillani, pyydä reimulta (tsihii)
Joo~<3 nami