Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Huhtikuu 22, 2012, 08:48:23"MkTsudon" luin ihan yhtä sujuvasti ja samalla tavalla, mutta tulkitsin toisin: "Mark Tsudo". Ei siinä mielessä kuin "Mark Hamill", vaan siinä mielessä kuin "Hawker Tempest Mk. II".Itsehän olen aina tulkinnut sen tällä tavalla, paremman tulkinnan puutteessa.
"MkTsudon" luin ihan yhtä sujuvasti ja samalla tavalla, mutta tulkitsin toisin: "Mark Tsudo". Ei siinä mielessä kuin "Mark Hamill", vaan siinä mielessä kuin "Hawker Tempest Mk. II".
Kolmen kovan kerho (aakkosjärjestyksessä): Tsalop, Tsodmi ja Tsudo. (Näistä nimistä vain yksi voisi olla, tai mahdollisesti on, japaninkielinen.
Ja nyt menee offiksi aika pahasti :-DDD
Hyvä saada itse perustajaki takaisin tänneRemi vai Flan?Onko Necronomicon tuttu?Osaakko soittaa mitään? Kitara, piano jne.
Kerropas vielä kuka tai keitä ne parhaat Touhou-hahmot olivatkaan.Tuollainen seuran pyörittäminen kuulostaa todella opettavaiselta~.
Mitä pelejä pelaat (konsolilla ja koneella)?Miksi Ford?Vasen vai oikea käsi?Chen vai Tewi?
Lainaus käyttäjältä: Jagdpanther - Huhtikuu 22, 2012, 00:51:57Torstai: MahjongiaReach Mahjong? Oletko paljonkin pelannut?
Torstai: Mahjongia
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/423993_2745263906594_1107408935_32260636_2039419720_n.jpg
Yuri vai shoujo-ai?Hienoin näkemäsi Spell Card?Suurin saavutuksesi Touhoussa?
Hienoin saavutukseni Touhoussa on se, että sain tehtyä tämän lopputuloksen omasta foorumin tyngästäni ;3
Spoiler (click to show/hide)Ajattelin että jotain unohtui ekasta viestistä.
Ja Seppo on taas reilu :|
Ja Seppo on taas tsundere :|
Ja näin off-topiccina, minulle on tullut Tsudon nimen edessä olevista MK kirjaimista mieleen markka.
Letty vai Cirno?