Oih kiitos kaikille toivotuksista. ヾ(^∇^) Mielenkiintoisia kysymyksiä ja tulen varmasti viihtymään kunhan saan potkittua vähän itseäni - jostain syystä tuppaan olemaan näitä laiskoja foorumi ihmisiä, hmhhphm.
Tarkalleen ottaen mistä päin itää sitä ollaan kotoisin?
Mainitsit jo SDM-väen olevan suosikkihahmojasi, onko joku heistä ehdoton suosikki?
Pidätkö kekseistä?
Entäs haleista?
Harrastatko mitään muuta animun ja tv:n töllöttelyn, sekä pelaamisen lisäksi?
Täältä Joensuustahan mie, joten Karjalaisiin taidan kuulua! Suosikki hahmoa en ole osannut vielä SDM:n joukosta valita kun tykkään Flandresta ja Remiliasta, Patchoulista ja Sakuyasta kovasti. Nämä siis vain SDM perheestä, löytyy paljon (liikaa) muitakin hahmoja joista tykkään.... Pahaa tekee kun katsoo figuureja ja tahtoisin kaikki.
Tykkään kekseistä ja haleista mutta olen vähän tälläinen social akward pingviini joka ei ole tottunut sellaisiin kuten tuli conissa huomattua kun ihmiset tuli halimaan haha. Mut tykkään! Muuta ei oikein tule tän nörtteilyn lisäksi harrastettua kun koulu on vienyt aikaa - koira ja kamera tosin löytyy.
Mikä on siu animelist nikki? :'D
MariAli vai YukariReimu?
Heittäisitkös muutaman lantin tänne? ^^
Tykkäätkö teestä? Jos joo, minkälaisesta?
Myanimelist: sasani
Lisäilkää tai käykää kurkkaamassa muuten vain!
En ole vielä perehtynyt parituksiin pahemmin Touhoun sisällä, on vielä kaikki aika mennyt itse pelien ja hahmojen opettelun kanssa. Katsellaan sitä myöhemmin haha! Sanotaan nyt että YukariReimu koska sitä on tullut enemmän minulle vastaan. Hmmm muutaman lantin? Ole hyvä! -heittää-
Olen hirvittävä tee hirmu! Sitä tulee killitettyä litra helposti päivässä kesälläkin. Tykkään aika kaikenlaisesta, mutta ehkä parhaita on ihan normaali, valkoinen ja jonkin sortin vähän maustettu tee. Marja-teestä en tykkää paljoakaan jostain syystä, mutta sitäkin tulee juotua. Nytkin mansikkaa löytyy kaapista. Viime aikoina olen myös kahvia alkanut juomaan - joo naurakaa vain, olen yli 20 ja vasta nyt kahvi alkaa maistumaan!
Milloin ponista kasvaa hevonen?
Ei ikinä? Kaksi eri asiaa. Tosin mulle kaikki ponit ja hevoset on vaan heppoja! "Heppaa!"
Omaatko leipomistaidon?
En. ;_; Tahtoisin, mutta vihaan keittiö töitä.
Oletko alfa vai beetta?
Alfa?
Youmu vai Yuyuko?
Söpö vai Julma?
Pitkät vai lyhyet hiukset?
Youmu! Söpö! Lyhyet!
Black Mesa vai Aperture?
Pessimistisyys vai Apaattisuus?
Ikuinen elämä vaiko kuolema?
En osaa sanoa? Apaattisuus. Kuolema.
Päähine vai jalkineet?
Menneisyys, nykyhetki vai tulevaisuus?
Idästä päin kun olit niin onko kyseessä mikä niistä, kun on savoa ja karjalaa ja niin edelleen tai no... Mihin luet itsesi parhaiten?
Jalkineet! Menneisyys! Mie oon karjalainen aika selkeesti heh!
Appelsiini- vai omenamehu?
Letty vai Cirno?
Appelsiini! Cirno! <3
Mikäs sun Tumblr nimi on?
Tumblr: kumaroar
Raakana vai lantraten?
Remi vai Flan?
Osaatko soittaa mitään? Kitara, piano jne.
Ja näköjään oot viel Joeskastakin....
Ka teehä olos kotosaks.
Mitä joku toinen Joensuusta! Hahaaaaa.
Mahtia.
Lantraten! Flandre ehottomasti, ihana. En osaa mitään soittaa, ei ole luotu minulle yhtään rytmipäätä!