Lisää vastaajia, yaaaay!
Yuri vai shoujo-ai?
Kumpikin menee, mutta shoujo-ai on aika söpöä. :3
Hienoin kohtaamasi Spell Card?
En osaa sanoa vielä, mutta siisteimmät tähän mennessä taitaa löytyä Sakuyalta koska ajan pysäyttäminen.
Paras saavutuksesi Touhoun parissa
Olen päässyt yhden pelin läpi normal-modessa. :D Joo näitä saavutuksia ei vielä löydy paljoakaan siis.
Mistänää Twiittaat?
Henkilökohtainen twitter joka sisältää pääasiassa peliaiheisia juttuja. Kommentteja yms muuta ja sitten random hölinää itseni kanssa. Käytän sitä myös aika paljon ihan sosiaalisesti jutellen ihmisten kanssa.
Löytyykö alkuperäisistä Touhou-musiikeista lempikappaleita? Entäs sovituksista, mikäli niiden kuuntelua harrastat?
Mikä/mitkä animet/mangat/muut sarjat/kirjat/mitälie ovat juuri nyt parasta ikinä?
Joo, U.N. Owen was her? kappaleen perässä itsehän taisin Touhoun pariin löytää itseni aikoja sitten ja sitten kuudennen pelin soundtrack on ollut kuuntelussa muutenkin ahkeraan joten sanoisin että se on lempparini. Muuten musiikki maailmaan en ole perehtynyt, mutta jonkin verran musiikkivideoita on tullut löydettyä kuten Are you NUTS !_! on yksi lemppareistani. Tähän maailmaan pitäisi vielä alkaa perehtymään tarkemmin.
Juuri nyt en itseasiassa katso yhtään animea, mutta olen alkanut pelaamaan vanhoja SNESsin pelejä kuten The Legend of Zelda: A Link to the Past on tällä hetkellä pelattavana ja näihin olen ihastunut aivan uudelleen. Ajattelin vanhoja klassikkoja kuten Donkey Kongejakin alkaa vetämään uudelleen!
Paljasta twitterisi!
Twitter: kumaroar
Kiitos kaikille! ^. ^