Olen viime aikoina uusimpien sarjojen, joita olen seurannut, lisäksi lueskellut tässä viime aikoina aiemmin lukeneitani mangoja lävitse. Tänään sain loppuun YKK:n, jonka sisältämä mahtava taide jaksaa vieläkin pistää haukkomaan henkeään. Tarina roboteista on loistavan elämänmakuinen. Mitähän sitten seuraavaksi kelaisin läpi uusimpia chaptereita tiettyihin mangoihin odotellessa.. Ehkä luenkin jonkin kirjan. Saa nähdä.
Aku Ankkoja aloitin harrastuksenomaisesti keräilemään vuonna 1999 (ei helvetti siitäkin on jo aikaa), josta lähtien olen kuukausittain taskukirjan ostanut, jonka lisäksi joitain erikoisjulkaisuja seurannut ja pyrkinyt ostamaan. Itse lehteä tilasin pidemmän aikaa, mutta viime aikoina olen joutunut peruuttamaan pitkäaikaisen tilaukseni rahapuolen puutteista johtuen.
Kirjoja en ole lukenut vähään aikaan. Olin aiemmin kova sci-fi ja fantasiaintoilija, sekä postmodernin kirjallisuuden ystävä, mutta viime aikoina olen jättänyt lukemisen vähemmälle. Syitä on varmaan monia, päällimmäisenä oma laiskuus. Pitäisi kieltämättä lukea lisää, kirjallisuuspiirien ja tapahtumien seuraaminen vain tuntuu rasittavan raskaalta puuhalta, enkä koskaan viitsi aloittaa sitä.
Joitain nettisarjiksia seuraan, mainitaan nyt vaikka
tämä.