Kirjoittaja Aihe: Nolot hetket  (Luettu 6890 kertaa)

yuki_tears

  • Vieras
Nolot hetket
« : Syyskuu 20, 2012, 21:02:54 »
En löytänyt tälläistä aihetta joten tein sen itse. Eli siis noloja hetkiä mitä olette kokeneet tai jotain.

Itselläni tänään juteltiin kavereitten kanssa kuviksessa konvehdeista joita sai ottaa ruokailun yhteydessä vain yhden eilen ja siitä että jokuhan olisi voinut ottaa useamman konvehdin koska kukaan ei vahtinut sitä konvehti laatikkioa mikä ruokalan pöydällä kökötti. Minäpäs sitten päätin lohkaista vitsiä siitä että olisi käynyt niin kuin siinä yhdessä koulussa kalapuikkojen kanssa (eli sai ottaa 2 kalapuikkoa, joku ongelmanuori otti 3 ja poliisit soitettiin paikalle)... No minä torvelo sitten menin vahingossa sanomaan konvehteja kondomeiksi D: ... Ei juma miten voin moata sillä tavalla, sitten kun vielä jatkoin juttua puhuin vieläkin kondomeista ennen kuin tajusin että konvehtien tilalla on väärä sana.... Kaiken huipuksi kerroin puolittain juttua siinä tyypille joka vihaa mua ja yhelle mun kaverille... Eipä parantanut tilannetta yhtään....

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Nolot hetket
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2012, 22:35:42 »
^ Ystävälläni kävi joskus vähän samantapainen moka, mutta kirjoitusvirheenä.

Omista noloista hetkistä tulee heti ekana mieleen eräs tapaus ekalta luokalta kun ekaa kertaa oli hernekeittoa. Siellä oli purkki jossa oli sinappia, mutta ei mitään lappua. Muille purkin sisältö oli tietenkin selvä, mutta minä urpopa luulin suklaavaahdoksi. Lappasin sitä puoli lautasellista itselleni ja tyytyväisenä otin ison lusikallisen... Suu täynnä sinappia ei ollut kivaa... Tästä muistutellaan vieläkin välillä. Olin vähän tyhmä lapsi...

Ja Traconin jälkeinen tapaus. Olin huolimattomasti illalla väsyneenä jättänyt uuden Yaoi mangani yöpöydälle. No aamulla sitten kun äiti tuli herättämään (=repimään ylös sängystä, en herää helpolla) sattui huomaamaan sen ja alkoi selailla. En edes tiedä miksi, ei äitini yleensä selaile mangojani. Ei siinä onneksi mitään kunnon hardcorea ollut, mutta kyllä siinä vähän väliä tapahtui kaikkea... Todennäköisyys että ei selatessa mitään nähnyt on aika pieni. Ei kyllä äiti sanonut mitään. Tosin eipä sanonut silloinkaan kun näki jotain 9 luokalla piirtämääni hentaita. Ja on tainnut jo nähdä vielä pari muutakin. Eiköhän kohta ala oppia ettei tavaroitani kannata tutkia...

Ohhoh, tulipas pitkä romaani.

SciSan

  • Vieras
Vs: Nolot hetket
« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2012, 23:14:04 »
Koko elämä yksi iso nolo hetki.

Mutta mitään en kadu!

Sai

  • (´ ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ω ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้`)
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 182
  • Tööt
    • Profiili
Vs: Nolot hetket
« Vastaus #3 : Syyskuu 22, 2012, 02:28:20 »
Se, että olin toinen perintöprinsessa.

Oh and tilanteet, jossa joku tuntematon heiluttaa kättä sinulle, ja heilutat takaisin confuusioituneena. Tajuat sitten, että se tuntematon heilutti takanasi olevalle henkilölle.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Nolot hetket
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2012, 16:55:49 »
Haluisin eroon kömpelyydestäni... Tänään koulun jälkeen rakkaani ei odottanutkaan minua normi paikassa joten ajattelin tämän olevan bussissa, bussipysäkillä huomasin että tämä oli lähettänyt minulle tekstarin jossa kertoi odottavansa mua Sokoksessa. Sit lähen sokokselle päin, nään rakkaani tulevan sokoksesta ulos ja vilkuilevan ympärilleen (ilmeisesti etti katseellaan mua, tosin ei huomannu mua) sit ku rakkaani lähti kävelee erisuuntaan mistä mä tulin lähin juoksee tän perään. Pian tää huomas mut ja käänty mua vastaan, sit mä liukastuin ja ryssin suoraan tätä päin... Onneks rakas otti kiinni muuten olisin ryssiny naamalteni ihan... Sit joku pappa vaan toteaa meille (tai mulle) ''No no... Ei noin kiihkeäksi pidä käydä.'' Vähänkö taas nolotti D:
 Ja sit ku rakkaani saatto mut lopult bussipysäkille niin meinasin heti jäädä pyörän alle  (minkä rakas taas esti...) Ja sit bussissa potkasin yht mummoo vahingos polveen ja sit ku olin istumassa niin bussi lähti liikkeelle ja meinasin ryssii tän mummon päälle.... En yhtään ihmettele jos joku olis tänää miettiny oonko aineis... D: Miten oon näin kömpelö...