myanimelist.netMaailman laajimmalla anime tietokannan sekä kaikkea muuta hienoa sisältävä sivusto .
Pääasia on se, että tuolla on kaikki animet mitä nyt keksit päästäsi + ne voidaan lisätä listaasi = oma aniimelista! Lisäksi sivustolla voi keskustella ihan mistä tahansa sarjan jaksosta ja liittyä erilaisiin klubeihin, joissa voi hommata itsellensä vaikka kivan klubikortin. Lisäksi sivustolla kerrotaan ajankohtaisia anime-uutisia ja voit tehdä oman allekirjoitus kuvan, joka päivittyy automaattisesti ja kertoo mitä katsot (esimerkkinä minun allekirjoitus)! Lisäksi voit ladata MAL uptater nimisen ohjelman, jolloin ei aina tarvitse olla tuo nettisivu/ nettiä käytössä kun päivittää omaa listaansa, kunhan vaan muistaa joskus antaa ohjelman kirjautua nettiin. Lisäksi löytyy varmaan kaikkea muuta kivaa ,mutta joo nyt vaan muisteleen mitäs kaikkea on tullut katsottua (en muista vieläkään kaikkia sarjoja mitä oon kattonut) , laittaan listaa ja vinkuun klubikortteja ^^
oma profiilini:
http://myanimelist.net/profile/Nooba-sanTiedän, mun info on ihan paskalla enkulla tehty ja vähän vanhaakin tietoa, mutta siinä se nyt on ^^
Lisäksi multa voi kysyä apua jossain , jos tulloo ongelmia.
Muilla tiliä MAL:ssa?