juho tee lisää sanomaa 8>
Lainaus käyttäjältä: Lenk64 - Lokakuu 02, 2013, 23:32:04juho tee lisää sanomaa 8>Tuun kouvolaan puhuu jeesuksesta.
"You activated my Alu-card."
Muistin erään hienon pelisarjan olemassaolon äidinkielen tunnilla, tässä seuraus. Suurimmaksi osaksi ulkomuistista.Spoiler (click to show/hide)
Uus lehti!Spoiler (click to show/hide)
^ se on hieno!Mutta vinkkinä sanon et koiraeläimiä piirtäessä (tai ihan mitä tahansa eläintä) kannattaa lisätä se toinen korva edes hieman pilkistämään toisen takaa, muuten näyttää siltä ettei ois korvaa ollenkaan 8>
Lainaus käyttäjältä: Itchiko - Lokakuu 01, 2013, 20:29:24^ No siinähän on yksityiskohtaa kerrakseeSainpahan mäkin tässä taas aikaseks jotaiSpoiler: Selittäkää mulle miten toi karva tapahtui kun en itekkään vielä ymmärrä (click to show/hide)piirrä kissa :3
^ No siinähän on yksityiskohtaa kerrakseeSainpahan mäkin tässä taas aikaseks jotaiSpoiler: Selittäkää mulle miten toi karva tapahtui kun en itekkään vielä ymmärrä (click to show/hide)
Lainaus käyttäjältä: Reima - Lokakuu 01, 2013, 21:17:12^ se on hieno!Mutta vinkkinä sanon et koiraeläimiä piirtäessä (tai ihan mitä tahansa eläintä) kannattaa lisätä se toinen korva edes hieman pilkistämään toisen takaa, muuten näyttää siltä ettei ois korvaa ollenkaan 8>Lainaus käyttäjältä: Lenk64 - Lokakuu 01, 2013, 22:41:15Lainaus käyttäjältä: Itchiko - Lokakuu 01, 2013, 20:29:24^ No siinähän on yksityiskohtaa kerrakseeSainpahan mäkin tässä taas aikaseks jotaiSpoiler: Selittäkää mulle miten toi karva tapahtui kun en itekkään vielä ymmärrä (click to show/hide)piirrä kissa :3Kiitosta kommenteista óuòMinkäslaista kattia sais olla? (En ookkaa nitä useempaa vuotee kunnolla piirtänykkää 8I)