Kirjoittaja Aihe: “Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card” (Th 14.3) - hypetystä...  (Luettu 41402 kertaa)

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Huhhuh. 9 Päivä unlockattu, 8. päivästä puolet menty ja 7. päivästä puuttuu yks. Muuten clearannu ihan kaikki tuonne asti
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Pakko myöntää, helvetin hauska pelata. Nelospäivästä pari spekkaa clearasin, sitten lopetin ja jotkut spekat on kyllä mukavan ilkeitä. Cheatti-itemit tosin tekee asiat liian helpoiksi paikoitellen.
Ja pelistähän saa tottakai aina enemmän irti kun menee kaikki kentät kaikilla aseilla
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
C'mon ihmiset :'D Tää on kamalaa (ja minä kun luulin että StB ja DS oli vaikeita). Itemit on ihan jees, mutta jäin heti tokaan päivänä jumiin. Clearasin vaan yhen mokomasta ja kaikki muut onkin sitten sellaisia "onko nyt ihan pakko". Ehkä sitten huomenna uudella innolla vois kokeilla, en tuossa pelannut kuin parisen kymmentä minuuttia. Oikein kivaa että vanhempiakin hahmoja on saatu mukaan.

Spoiler (click to show/hide)

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Kuinka te ehditte jo pelata noin pitkälle?  No, samapa tuo.

Kiva pelihän tämä on. Vaikuttaisi olevan aika paljon pelattavuutta kun on kaikki levelit ja eri apuvälineet. Grazeamisellako tässä saa parhaat pisteet?
Pusi pusi ja cosplay

lumikyynel

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Mitä kerkesin pelata tänään niin pakko todeta että ylitti odotukseni. Peli on tosi hauska. Tykkään siitä miten siinä voi vaihtaa esinettä ja että siinä on mukavasti sekaisin vanhoja ja uusia touhou hahmoja :)

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Argh, Mokoun viimeisen kortin gimmick on kauhea! Juuri kun luulet, että kaikki on hyvin niin...

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Miksei tässä pelissä ole kokonaistilastoja? Halusin tietää kuinka monta kertaa olen kerennyt kuolla tänään ja kuinka paljon pisteitä minulla on yhteensä. Ainakin 200 kertaa ehdin kuolla kun siitä tulee niitä achievementeja mutta sen enempää peli ei oikeastaan kerro... Harmi myös että yhtä kenttää kohden tallentuu pisteet vain yhden kerran. Olisi ollut kiva nähdä esinekohtaiset highscoret ym.

Ja tosiaan, mukava että sekä uusia että vanhoja hahmoja tulee vastaan saman päivän aikana kenttäteeman mukaan. Oli kiva nähdä kun Kageroun jälkeen tuli Mokou ja Keine.
Pusi pusi ja cosplay

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
Ite kanssa yllätyin positiivisesti kun Mysterious Mountain lähti soimaan, tiesin mitä odottaa :3
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

Larre

  • Vieras
Menihän tää lopulta läpi vaikka toiseksi viimeinen spell card tuottikin hitosti vaikeuksia.
Oli kyl ihan jees peli, noilla itemeillä oli hauska kikkailla ja löytää uusia pelitapoja. Alkupään kentät olisivat voineet olla vähän vaikeampia, olihan siellä toki muutama poikkeus mutta ihan tosissaan sai alkaa vääntämään vasta ton viimeisen päivän spelleissä.

Eikisama95

  • Osa-aikais Nooblord
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 347
  • Tervetuloa perseeseen poeka!
    • Profiili
^ nuo viimeset kyllä aika kauheita, en jaksa ymmärtää millä ilveellä se Remilian puukkospäm muka olis ihmisen mentävissä, oli apuvälineitä tai ei.
Spoiler (click to show/hide)
It's payday fellas
Spoiler (click to show/hide)

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
No, olin vähän pettynyt kun tämän veti alusta loppuun vähän alle neljässä tunnissa. Tuntuu jotenkin siltä, että ZUN on yrittänyt tehdä iskuista mahdollisimman inhimillisiä ilman itemeitä, joten itemit rikkovat pelin aika helposti. Ja muutenkin iso osa luotikuvioista tuntui aika helpohkoilta. Veikkaan, että pelin tuotantoa on vähän kiirehditty, eikä hommia ole testattu loppuun saakka (mikä on Touhoupeleissä ihan tavallista, mutta se näkyy etenkin tästä)

Scoretuspuolella iso osa iskuista on joko helposti optimoitavissa, tai sitten nopanheittoa pisteistä. Muutamat iskut ovat tosin ihan mukavia pelata pisteistä, kuten tämä:
Spoiler: 10-2 (click to show/hide)

En kyllä tykkää yhtään siitä, että peli ei näytä Total Scorea (toisin kuin StB ja DS), eikä HUD:ssa ole graze-mittaria (joka olisi näin grazeen painottuneessa pelissä aika tärkeä) No, ehkä ZUN patchaa suuremmat ongelmat.

-

Remilian puukkospämmi on varmaankin staattinen, ainakin se vaikuttaa siltä. - sitä voisi luultavasti streamata vasemmalta oikealle jos tarpeeksi harjoittelisi, mutten itse ainakaan jaksa.
Marked for deletion (old).

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Itelä on ollu iha hauskaa säädellä näiden gimickkejen kanssa kasi päivään asti auki :"D
Osaako joku muuten selittää ton sub-itemin toimintaperiaatteen? Toistaseks en oo hyötyny siitä muuten kun lisäelämä-patsaan kanssa
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Yuyuko

  • Vieras
^Ei tarvinne näitä sen enempää selitellä, koska toimintaperiaateet löytyy jo täältä.

Hiukan tota kokeilin pelata, mutta enimmäkseen töllistelin muitten pelejä. Yukarin viimeinen spellcard oli pienoinen antikliimaksi, samoin ekstra-tason puuttuminen ja onneton conglaturation-ruutu.

Mut eiköhän tätä tuu enemmänki hakattua, because sʇuǝɯǝʌǝᴉɥɔ∀.

suwahgo

  • Vieras
ite päässy 9 päivään asti... sitten jummaan siinä sit... C:

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Kun peli kerran on niin helppo, niin voimmeko jatkossa mieltää Seijan vahvimmaksi hahmoksi eiku—


Mutta peli tuntuu kyllä huomattavasti helpommalta kuin Shoot the Bullet tai Double Spoiler. Alkukentät vaikuttivat hyvin tehdyiltä mutta tuntuu että päivät 4-7 jotain meni hujauksessa ja nyt olen jo päivässä 10 (viimeinen). Jännä kyllä tuntui että peli vain helpottui kun sai lisää esineitä ja mahdollisuuden käyttää sub-itemiä.

Toivoin kyllä että olisi ollut hieman enemmän impossiburu danmakua joka pakottaisi käyttämään itemeitä mutta tuntuu että suurin osa kentistä on mahdollista päihittää ilman niiden käyttämistä.
Pusi pusi ja cosplay