No, olin vähän pettynyt kun tämän veti alusta loppuun vähän alle neljässä tunnissa. Tuntuu jotenkin siltä, että ZUN on yrittänyt tehdä iskuista mahdollisimman inhimillisiä ilman itemeitä, joten itemit rikkovat pelin aika helposti. Ja muutenkin iso osa luotikuvioista tuntui aika helpohkoilta. Veikkaan, että pelin tuotantoa on vähän kiirehditty, eikä hommia ole testattu loppuun saakka (mikä on Touhoupeleissä ihan tavallista, mutta se näkyy etenkin tästä)
Scoretuspuolella iso osa iskuista on joko helposti optimoitavissa, tai sitten nopanheittoa pisteistä. Muutamat iskut ovat tosin ihan mukavia pelata pisteistä, kuten tämä:
En kyllä tykkää yhtään siitä, että peli ei näytä Total Scorea (toisin kuin StB ja DS), eikä HUD:ssa ole graze-mittaria (joka olisi näin grazeen painottuneessa pelissä aika tärkeä) No, ehkä ZUN patchaa suuremmat ongelmat.
-
Remilian puukkospämmi on varmaankin staattinen, ainakin se vaikuttaa siltä. - sitä voisi luultavasti streamata vasemmalta oikealle jos tarpeeksi harjoittelisi, mutten itse ainakaan jaksa.