Oli kyllä todennäköisesti paskin viikonloppureissu koko elämässäni. Menin siis kaverin ja hänen emäntänsä tupareihin. Ensinnäkin juhlissa oli aivan liikaa ihmisiä ja iso osa meksikolaisia, jotka tunnetusti eivät ole sitä hiljaisinta sakkia, joten kaikki huusivat toistensa päälle enkä minä sitten kerta kaikkisesti viihtynyt siellä kaaoksessa. Sitten kun siirryimme kaupungille jatkamaan niin baari johon menimme oli sitä kaikkein hirveintä sorttia. Jumputusmusiikkia liian kovalla, huono juomavalikoima, rasvaiset lattiat, varsinainen lihatiski koko paikka. Onni onnettomuudessa eräs kaveri törttöili ja kaatoi omaa kaljaa lasiin, josta syystä meidät potkittiin pihalle. Siirryimme sitten olutbaari Ölhusiin josta sai kunnon olutta ja viskiä. Tuo ravintolasta potkiminen kuitenkin johti siihen että illan isännälle ja emännälle tuli parisuhdekriisi, alkoivat kihlasormukset jo lennellä, minulle soitettiin että jos en tule ulos baarista niin tämä isäntä ei ole enää ikinä ystäväni ja minut meinattiin hylätä Helsingin keskustaan koska se kriisi oli kaikesta päätellen niin paljon tärkeämpi kuin minä. Onnistuin kuitenkin erään kaverin avustuksella suunnistamaan takaisin joukkoon, vaikka sekin meinasi olla taistelua koska isäntä ei halunnut antaa minkäänlaisia ohjeita. En ole varmaan ikinä elämässäni ollut niin aidosti vihainen kuin silloin. No, pääsimme kuitenkin loppujen lopuksi kämpille nukkumaan, lähdin niin aikaisella junalla kuin kehtasin ja otin viskipullon mukaani koska tuollaisen kokemuksen jälkeen he eivät enää mitään lahjoja ansaitse.