Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 670559 kertaa)

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1260 : Tammikuu 15, 2014, 23:37:13 »
No niin, kiitos että valistitte tätä täysin idioottia henkilöä, nytpä käytän sitten kangasta koska on todettu että oma ideani oli susipaska.


taijampa pysyy täältä forkalta pois toisenkin vuoden ja kokeilen uudelleen jos olen yhtään viisaampi

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1261 : Tammikuu 15, 2014, 23:46:55 »
Hei älä ny nokkiis ota, neuvoahan täs vaan yritetään, right? Niih.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1262 : Tammikuu 15, 2014, 23:55:04 »
Hei älä ny nokkiis ota, neuvoahan täs vaan yritetään, right? Niih.

Nonono, en ottanu nokkiini. Hieman vaan erään henkilön käytös aiheutti harmia (=itkupotkuraivarin) No ei vais. Mutta parempi se on tehä kerran kunnolla ko sitte myöhemmin monta kertaa. Vois vaan ens kerralla jättää sen elitismin saunan taakse?
Mut kiitos kuitenki tiedosta et kangas on loppujenlopuks kaikkien mielestä paras.

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1263 : Tammikuu 16, 2014, 00:10:12 »
Voit sanoo ihan suoraan koska se oli Lape joka aiheutti harmia ja toi ei oo elitismiä vaan ihan cosplayn perusteita...
Että näin, pahaahan täs ei haluttu emmekä yritä olla elitisti-senpaita..

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1264 : Tammikuu 16, 2014, 00:15:05 »
Voit sanoo ihan suoraan koska se oli Lape joka aiheutti harmia
kaiken pahan alku ja loppu

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1265 : Tammikuu 16, 2014, 00:38:54 »
hei jos tiietään et hommasta tulee paskamyrsky nii miksi ees alottaa? 0/5 en postaa enää tähän lankaan

Ja lape pliis jos aijot koskaan yrittää neuvoo jotain niin älä hemmetissä vaan postaa niille gifejä vittuuntuneista ihmisistä, okei? Se syö aika paljon itsetuntoo jos joku vaan osottaa olevansa vittuuntunu mut ei selitä miksi
Omasta puolesta mulle tuli tosi paska fiilis tästä keskustelusta ja kyllä lopetan nyt tähän koska muita varmaan vituttaa tää homma ja on niin off topic

 anteeks jos vaikutan ärsyttävältä mut ei ollu kiva eikä ees ollu tarkotus vituttaa henkilöitä mun pienellä ongelmallani urgh

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1266 : Tammikuu 16, 2014, 07:50:13 »
Eijei, jatkakaa toki. (oma ääni menee materiaalille kangas)

Sitten omaan aiheeseeni, onko kellään kokemusta balsapuun käytöstä propeissa? Meinaisin kokeilla isohkon miekan tekemistä ja balsa on kevyttä,mutta kuinka helposti se hajoaa?

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1267 : Tammikuu 16, 2014, 15:49:41 »
hei jos tiietään et hommasta tulee paskamyrsky nii miksi ees alottaa? 0/5 en postaa enää tähän lankaan
Koska paskamyrskyt tapanee olla tän foorumin suola

Sitten omaan aiheeseeni, onko kellään kokemusta balsapuun käytöstä propeissa? Meinaisin kokeilla isohkon miekan tekemistä ja balsa on kevyttä,mutta kuinka helposti se hajoaa?
Ite en oo koskaan työstäny, mut sen verra muistan ala-asteen puukässyistä, että useempiki opettaja kehu kovasti sitä sen keveyttä. Vähä ku spläräsin tossa nettiä ni pitäis vissiin olla keveyteensä suhteutettuna kestävää mutta vähä epäilen että tuskin se puu mitää hirveetä nakkelua tms kestää :----D + jos työstää sitä puuta veitsellä ni sit pitää olla terävä veitsi koska tylppä paskoo sen puun pinnan. Korjatkaa jos oon väärässä en perehtyny asiaan 5 min kauempaa lol

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1268 : Tammikuu 16, 2014, 16:51:57 »
hei jos tiietään et hommasta tulee paskamyrsky nii miksi ees alottaa? 0/5 en postaa enää tähän lankaan
Mä en tiedä, mutta sen tiedän että ihmiset kuitenki tekee niin. Paras tapa taitaa olla oppia olemaan välittämättä liikaa, vaikka se onkin vaikeata. et saa lopettaa postaamista ton asian takia :<
Pusi pusi ja cosplay

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1269 : Tammikuu 16, 2014, 17:08:34 »
joo en mä lopeta

Onks kellään muuten hyvää ideaa miten sais Scarlettien cosseiihin kiharat? Oon täs leikelly jo toista päivää Flanin peruukkia ja se ja Remin peruukki pitäs saaha sillai hyvän kiharalle muttei liikaa. (Oon täs suunnittelemas huvin vuoksi army!Flandren cossia johonki photosuuttiin ko Toho cossailu on jääny nii vähälle)

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1270 : Tammikuu 16, 2014, 19:16:07 »
Onks kellään muuten hyvää ideaa miten sais Scarlettien cosseiihin kiharat? Oon täs leikelly jo toista päivää Flanin peruukkia ja se ja Remin peruukki pitäs saaha sillai hyvän kiharalle muttei liikaa.
Voin sanoo jo heti alkuunsa että peruukkien kihartaminen on jotain perseintä hommaa ikinä enkä tajua varmaa ikinä mitää helppoo konstii siihen (eli ihmiset ostakaa kiharat peruukit valmiiks säästytte mielipahalta) mutta joo: ite oon todennu _jokseenki_ toimiviks kiharruskeinoks kihartimen/suoristusraudan mikäli peruukki kestää lämpökäsittelyä tai sitten vesikiharat = peruukki leteille, kuumaa vettä päälle ja odotetaan että koko komeus kuivahtaa, perkeleesti lakkaa päälle ja lettejä avatessa toivoo että edes joku niistä olis onnistunu kihartumaan <_<

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1271 : Tammikuu 16, 2014, 19:27:30 »
Onks kellään muuten hyvää ideaa miten sais Scarlettien cosseiihin kiharat? Oon täs leikelly jo toista päivää Flanin peruukkia ja se ja Remin peruukki pitäs saaha sillai hyvän kiharalle muttei liikaa.
Voin sanoo jo heti alkuunsa että peruukkien kihartaminen on jotain perseintä hommaa ikinä enkä tajua varmaa ikinä mitää helppoo konstii siihen (eli ihmiset ostakaa kiharat peruukit valmiiks säästytte mielipahalta) mutta joo: ite oon todennu _jokseenki_ toimiviks kiharruskeinoks kihartimen/suoristusraudan mikäli peruukki kestää lämpökäsittelyä tai sitten vesikiharat = peruukki leteille, kuumaa vettä päälle ja odotetaan että koko komeus kuivahtaa, perkeleesti lakkaa päälle ja lettejä avatessa toivoo että edes joku niistä olis onnistunu kihartumaan <_<

Njooh jos se on niin perseen vaikeaa (kuten jo kyl arvasinki et ois koska peruukit ny on vaan semmosia) nii ostan sit toiset peruukit ja keksin noille jotain muuta käyttöä ettei tästäki tuu sit jotain suurempaa ongelmaa .3.

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1272 : Tammikuu 16, 2014, 21:20:27 »
Njooh jos se on niin perseen vaikeaa (kuten jo kyl arvasinki et ois koska peruukit ny on vaan semmosia) nii ostan sit toiset peruukit ja keksin noille jotain muuta käyttöä ettei tästäki tuu sit jotain suurempaa ongelmaa .3.
Ihan vaan kokemuksen rintaäänellä voin sanoa että KIHARTAMINEN SUCKS:

Spoiler: hamppupaskaa (click to show/hide)
Joo ihan pakko kysyy et onks toi peruukki ihan karseen näkönen? Oon kokeillu ties mitä kikkoja kihartaa ja ainoot mitkä pysy kasassa edes _jotenkuten_ on tollasta epämäärästä hamppumaista kreppirautapaskan näköstä sörsselöä :----D
En kiellä etteikö kihartamista voi itekki yrittää ja onnistuakki siin mut omakohtaset kokemukset on luokkaa tätä (+ 666 tunnin itkuraivarit) ja noiki Koishin hamput on parhaimmat "kiharat" mitä oon ikinä saanu aikaseks joten valmiskiharaperuukit on instant must-buy-kamaa omalla kohalla

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1273 : Tammikuu 17, 2014, 22:12:17 »
Marked for deletion (old).

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1274 : Tammikuu 18, 2014, 18:26:52 »
me ei asuta kensokyrössä
Mitä vittua?

ei hitto, cosplayidolimme ilmestyi tänne vihdoin!

Spoiler (click to show/hide)

jooh, tuon teräaseen terävyyden oon itekin lukenut. Mietityttää tämä "pehmeys" että kun kuljetuksen jälkeen tulee coniin niin proppi lommoilla :D