Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 670275 kertaa)

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #585 : Lokakuu 23, 2011, 22:50:33 »
Kerrankin löysin hahmon ketä voisin cossia melko helpostikin. Kaavat ja muut voi tehdä äiti tai mummo (Jos edes tarvitsen kaavoja.... sen verran yksinkertaiselta vaikuttaisi.) ja omistan vieläkin entiset silmälasini. Peruukin hommaaminen on kyllä ongelmallista. Mitä mieltä olisitte? Pitäisikö minun aloittaa tämän tekeminen? Olisi myös mukava kuulla toteutuksesta jotakin, minkälaisia ideoita teillä olisi, sillä itse ajattelin vain muokata jo valmiina olevia vaatteita.

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #586 : Lokakuu 23, 2011, 23:14:12 »
Kerrankin löysin hahmon ketä voisin cossia melko helpostikin. Kaavat ja muut voi tehdä äiti tai mummo (Jos edes tarvitsen kaavoja.... sen verran yksinkertaiselta vaikuttaisi.) ja omistan vieläkin entiset silmälasini. Peruukin hommaaminen on kyllä ongelmallista. Mitä mieltä olisitte? Pitäisikö minun aloittaa tämän tekeminen? Olisi myös mukava kuulla toteutuksesta jotakin, minkälaisia ideoita teillä olisi, sillä itse ajattelin vain muokata jo valmiina olevia vaatteita.

Michel? Arvostan!
1. Kaavat sinä tarvitset. Leikkaukset huomaa.
2. Peruukki.... Siitä tuskin löytyy valmiiksi muokattuna. Sen muokkaaminen saattaa olla haaste, koska hyvän näköisen hiusrajan teko peruukkiin on vaikeaa. Hanki apua siihen tai selaa tutoriaaleja siihen.
Other than that, go nuts! 8D

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #587 : Lokakuu 24, 2011, 08:32:50 »
*maailman ihanin rumiakuvakuolinkunoletniinsöpö*

Kuolin ja pääsin taivaaseen^

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #588 : Lokakuu 24, 2011, 15:07:51 »
Kerrankin löysin hahmon ketä voisin cossia melko helpostikin. Kaavat ja muut voi tehdä äiti tai mummo (Jos edes tarvitsen kaavoja.... sen verran yksinkertaiselta vaikuttaisi.) ja omistan vieläkin entiset silmälasini. Peruukin hommaaminen on kyllä ongelmallista. Mitä mieltä olisitte? Pitäisikö minun aloittaa tämän tekeminen? Olisi myös mukava kuulla toteutuksesta jotakin, minkälaisia ideoita teillä olisi, sillä itse ajattelin vain muokata jo valmiina olevia vaatteita.

Voi Mikhail <3 (miksi sillä on niin paljon vaihtoehtoisia nimen lausuntatapoja?!)

Kaavat, kyllä. (mutta itse hahmotan sen vain peruskaavana, jota voi noiden leikkausten mukaisesti pistellä paloiksi)
Peruukissa on vähän probleemeja, mutta ei aivan mahdoton, jos katsot tutoriaaleja ja sovellat maalaisjärkeä!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #589 : Lokakuu 25, 2011, 11:47:54 »
Tuli tuossa eilen illalla tehtyä kaikkea outoa ja lopputulos oli....

Yukarin kotivideot
http://www.youtube.com/watch?v=0503EgxDNFk

Näyttelijät:
Yukari: Minä/Yukitears
Yuyuko: Tuhwi
Patchouli: Makimasho
Eirin: Karita

Cossipuvut by Minä/Yukitears

Katsominen omalla vastuulla ja tuon aikana kukaan ei ole ottanut alkoholia tai mitään... Cocacolasta ei vastata...

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #590 : Lokakuu 25, 2011, 15:46:39 »
Hauskaa näytti olevan :D

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #591 : Lokakuu 25, 2011, 16:38:34 »

Tapan itteni ton Remin kaa ah </3 suttuset suunnitelmat on suttuset

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #592 : Lokakuu 27, 2011, 08:52:57 »

Tapan itteni ton Remin kaa ah </3 suttuset suunnitelmat on suttuset

nukkis, jos tyttöystäväni luovuttaa tuon remin  niin voinko tulla sun kanssa sitten vaniaflandreksi? :3

jos ei väärä väri asussa haittaa?

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #593 : Lokakuu 27, 2011, 12:34:08 »
*le cospleisuunnittelukuva
Tapan itteni ton Remin kaa ah </3 suttuset suunnitelmat on suttuset

nukkis, jos tyttöystäväni luovuttaa tuon remin  niin voinko tulla sun kanssa sitten vaniaflandreksi? :3

jos ei väärä väri asussa haittaa?
Juu, siitä vaan 8D

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #594 : Lokakuu 27, 2011, 14:28:04 »
kiitoskiitoskiitos :3

mutta frostissa kai sitten oc-cossissa edelleen >:3

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #595 : Lokakuu 28, 2011, 12:56:36 »
Team Fortress 2 aiheuttaa sellaisia illuusioita, että kuvittelen pystyväni tekemään Spyn Frostbiteen, jos Nanase Matsuuraa en jaksaisi pitää kumpanakin päivänä. Katsotaan mitä käy, Nanase kumminkin tulee ryhmään eli se on etusijalla, Spyna todennäköisesti vain kulkisin yksinäisenä XD
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #596 : Lokakuu 28, 2011, 13:56:05 »
Team Fortress 2 aiheuttaa sellaisia illuusioita, että kuvittelen pystyväni tekemään Spyn Frostbiteen, jos Nanase Matsuuraa en jaksaisi pitää kumpanakin päivänä. Katsotaan mitä käy, Nanase kumminkin tulee ryhmään eli se on etusijalla, Spyna todennäköisesti vain kulkisin yksinäisenä XD
Tietysti rooliisi uskollisena soluttaudut mihin porukkaan vain tahdot. Ja puukotat selkään kun katsovat muualle.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #597 : Lokakuu 28, 2011, 14:04:23 »
Kankaita pitäisi tilailla. Tukusta tällä kertaa, pitää vain odottaa että saan synttärirahat. Tekisi mieli alkaa jo tekemään cosseja. Remiliaan on nyt kunnolla referenssikuvia (kaikki ending kuvat ja profiilit taistelupelejä lukuunottamatta) ja on ihanaa kun eräässä endingissä näkyy asu takaa päin. Kaavoja ja toteutusideoita voisi alkaa jo miettimään. Kengät löytyivät mukavasti eilen 10 eurolla, rusetti vain pitää ommella ja ne olisi valmiit.

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #598 : Lokakuu 28, 2011, 17:23:57 »
Yuyukoa seuraavaksi~ >w<

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #599 : Lokakuu 28, 2011, 19:50:32 »
laita sitten wip-kuvia >:3