Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 670341 kertaa)

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #630 : Lokakuu 31, 2011, 21:27:22 »
meikkipuuteri, ripsari ja kajaali..

yamamen aioin toteuttaa myöhemmin.. nyt olen ihmehihhuli ja totean että peruukin löydettyäni aion cossia kisumea!  rakennan sen tynnyriämpärin... >:3


nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #631 : Lokakuu 31, 2011, 21:53:04 »
yamamen aioin toteuttaa myöhemmin.. nyt olen ihmehihhuli ja totean että peruukin löydettyäni aion cossia kisumea!  rakennan sen tynnyriämpärin... >:3


Jeee Kisume 88D onnee ämpärin kaa.


Haha tunnen itteni jotenki meikkipellelissuks ku vertaan teidän listauksia omiini ku ängen varmaan viiden henkilön edestä tavaraa naamaani.. XD (1-3 eri kosteusvoidetta, 2 erilaista meikkivoidetta, puuteria, luomivärejä (valk, rusk, tum rusk, must, pun) kilokaupalla, valkonen kajaali, musta nestemmäinen kajaali, 2 erilaista ripsaria, tekoripset, huulipunaa, huulikiiltoa.. apua. noh näin rumana tarviin paljon pakkelia että saan karvasen naamani peitetyksi)

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #632 : Lokakuu 31, 2011, 22:48:51 »
Lainaus käyttäjältä: Anakichi, yuki-tears, Janra
kehuja
Ootte iha höpöjä ;//u//;

Hei tuli näin randomisti mieleen, että mites te ihmiset yleensä meikkaatte cosseihin? 8D ite kaadan melkein koko meikkipussin naamalle, mikä meinaa hikisiä minuutteja varsinkin tekoripsiä liimatessa ja nestemmäisellä kajaalilla rajatessa.

Jeee Kisume 88D onnee ämpärin kaa.


Haha tunnen itteni jotenki meikkipellelissuks ku vertaan teidän listauksia omiini ku ängen varmaan viiden henkilön edestä tavaraa naamaani.. XD (1-3 eri kosteusvoidetta, 2 erilaista meikkivoidetta, puuteria, luomivärejä (valk, rusk, tum rusk, must, pun) kilokaupalla, valkonen kajaali, musta nestemmäinen kajaali, 2 erilaista ripsaria, tekoripset, huulipunaa, huulikiiltoa.. apua. noh näin rumana tarviin paljon pakkelia että saan karvasen naamani peitetyksi)

Höpsistä. Kyl meikata saa mut lopetat tuon valittelun. Oot ihan yhtä kaunis ku muutkin vähintään!

Meikeistä puheenollen en todellakaan osaa käyttää niitä... Ilmeeni kun en edes tiedä mitä kajaali on XD *googlaus* ...aijaa tuollast silmänalusmeikkiä. Täytyy opetella ennen Frostbitea... Eikun Googlaamaan, opettelemaan ja harjoittelemaan! Varmaan pystyn sen jälkeen paremmin kommentoimaan asiaa. :-P

Anakichille sen verran että Kisumekin on tosi jepa valinta. Aliarvostetuille hahmoille arvostusta! Toivottavasti saat ämpärinkin hyvin toteutettua. :-D Odotan innolla~~
Pusi pusi ja cosplay

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #633 : Marraskuu 01, 2011, 18:59:54 »
Tuli tällänen kupliin kansiota selatessa vastaan..

..kaikki erittäin hahmossa lol

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #634 : Marraskuu 01, 2011, 20:59:55 »
Tuli tällänen kupliin kansiota selatessa vastaan..

..kaikki erittäin hahmossa lol


Marisalla on hieno ilme! :D Aah! Noi cossit on niin hyvin tehty!! Harmittaa vieläkin kun en paikan päälle päässyt näkemään silloin noita. D:

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #635 : Marraskuu 01, 2011, 21:21:58 »
Tuli tällänen kupliin kansiota selatessa vastaan..

..kaikki erittäin hahmossa lol


NUO DEMONISET SILMÄT
Yuki_tearsia kompaten, Marisalla on eeppinen ilme XD Ja asut on hienoja.
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #636 : Marraskuu 01, 2011, 21:29:45 »
Kensokyrön neidit päätyneet jonkin pizzerian eteen Tampereella. Diggaan kyl edelleen asuista!

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #637 : Marraskuu 02, 2011, 09:04:07 »
hehkee meno :3

olisko kellään parempaa ehdotusta tohon kisumen ämpäriin..?

meinaisin ostaa tai etsiä sellasen 50-60l vetävän ison punaisen paljun, josta sahaan osan pois ja teen päälle kevyestä puutavarasta aidon tynnyrin näköisen systeemin... ehdotuksia otetaan vastaan.. ja teen siihen sitten anygays sellaiset pyöräsysteemit pohjaan, mitä nyt myydään ikeassa niille hyllyille jotka liikkuvat toimistorullapyöräjutuilla.... ja sitten MrHighAndMighty jo lupautui vetämään minua siinä ämpärissä perässään, eli minkälainen naru olisi paras?

sori pitkä postaus turhasta aiheesta.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #638 : Marraskuu 02, 2011, 12:41:05 »
hehkee meno :3

olisko kellään parempaa ehdotusta tohon kisumen ämpäriin..?

meinaisin ostaa tai etsiä sellasen 50-60l vetävän ison punaisen paljun, josta sahaan osan pois ja teen päälle kevyestä puutavarasta aidon tynnyrin näköisen systeemin... ehdotuksia otetaan vastaan.. ja teen siihen sitten anygays sellaiset pyöräsysteemit pohjaan, mitä nyt myydään ikeassa niille hyllyille jotka liikkuvat toimistorullapyöräjutuilla.... ja sitten MrHighAndMighty jo lupautui vetämään minua siinä ämpärissä perässään, eli minkälainen naru olisi paras?

sori pitkä postaus turhasta aiheesta.
mene rautakauppaan. osta luja veto naru

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #639 : Marraskuu 02, 2011, 16:54:55 »
onko kisumella muuten kimono tuolla alla? sellainen kevyt valkoinen kimono, sellaisen kuvan olen saanut... tai sittenteen neonpinkit spandexit joihin ompelen keltaisia  tupsuja

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #640 : Marraskuu 02, 2011, 17:05:40 »
Joko sillä Kisumella on joku yukata tai sitten sillä on vaan tollanen jännä kaulus paidassaan, niinkuin Ranilla.

EDIT:// Ja koska hamoperuukit/valmiiksi muokatut peruukit tuppaa maksaa enemmän, suosittelen että ostat pitkän vihreän peruukin ja teet ne ponnarit tän tutoriaalin avulla: http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&global=1&q=cheaters+guide#/d1z7hst

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #641 : Marraskuu 02, 2011, 19:04:46 »
kiitos tutosta, kokeilen toisilla peruukeilla ja katselen, vähän olen skeptinen, mutta tutossa hyvältä vaikuttaa

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #642 : Marraskuu 02, 2011, 19:54:18 »
Olen nyt hiukan myöhässä keskustelun kulusta, mutta rehentelen sillä, että ripseni ovat niin tuuheat ja naiselliset luonnostaan, että en tarvitse ripsaria c(r)ossatessani. Hajotkaa :D

Ja sitten provosoin ihmisiä cossimaan myös jäljellä olevia hahmoja Bad Applesta. Jahka kaikki asut on olemassa, pääsisin viimein toteuttamaan jo pitkän aikaa kyteneen perverssioni. ;^;

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #643 : Marraskuu 02, 2011, 20:09:44 »
Ja sitten provosoin ihmisiä cossimaan myös jäljellä olevia hahmoja Bad Applesta. Jahka kaikki asut on olemassa, pääsisin viimein toteuttamaan jo pitkän aikaa kyteneen perverssioni. ;^;
Pitäisikö siinä listata kaikki videon hahmot ja sitten ihmiset voisivat ilmoitellan cossejaan, joita voisivat videon tekoon käyttää?

Ja Anakichille vielä voisi mainita, että olen itse soveltanut tuon tutoriaalin neuvona Komachi-cossiini, ja vaikka liima tahrikin skannerini päällystän iki-ajoiksi, niin suht helppo oli kumminkin tehdä ja toimi hyvin.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #644 : Marraskuu 02, 2011, 20:15:09 »
Tuli tällänen kupliin kansiota selatessa vastaan..

..kaikki erittäin hahmossa lol

Erittäin söpö Nukkis... ainakin tässä kuvassa peruukki näyttää ihanalta ja Marisakin eläytyy rooliinsa jos fanon laksetaan. Muut kuvassa olevat eivät muistaakseni oikein Touhouta harrasta?


Ja luulen että Kisumella on joku Yukatan-tapainen asu. Ainakin monet taiteilijat piirtävät vaatteet näin, mutta fanon ja epävirallista herp derp.


Olen nyt hiukan myöhässä keskustelun kulusta, mutta rehentelen sillä, että ripseni ovat niin tuuheat ja naiselliset luonnostaan, että en tarvitse ripsaria c(r)ossatessani. Hajotkaa :D

Ja sitten provosoin ihmisiä cossimaan myös jäljellä olevia hahmoja Bad Applesta. Jahka kaikki asut on olemassa, pääsisin viimein toteuttamaan jo pitkän aikaa kyteneen perverssioni. ;^;
Joo joo kiva kiva :< en tiedä itsestäni koska olen vielä iiihan aloittelija asian suhteen mutta 1) tilaistollisesti ei taida näyttää hyvältä 2) joku olisi varmaan huomauttanut minulle asiasta.

Ja öm mitkä hahmot puuttuvat?


Sitten vielä vihdoin lopuksi vähän omaa juttua eihän tässä ollut kuin kolme muuta asiaa edellä! Kampasin tänään yhtä peruukkiani ja vaikutti melkein siltä että kylmä vesi olisi toiminut paljon enemmän kuin kuuma vesi. Ohjeessakin itse asiassa puhuttiin kylmästä vedestä, mutta eikös se yleensä mene toisin päin...?


Miksi edes kommentoin kaikkia asioita?
Pusi pusi ja cosplay