Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:19:15Lainaus käyttäjältä: yuki_tears - Tammikuu 25, 2011, 20:16:58Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:00:30Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Tammikuu 25, 2011, 19:21:48Lainaus käyttäjältä: yuki_tears - Tammikuu 23, 2011, 08:29:07Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.Mitä eikö se linkki toimi? D: Pitänee kai vaihtaa se...KOITTAKAA NYT USKOO ETTÄ SE KUVA TOIMII! Jos se valittaa 403 Forbidden, paina vaan osoteriviä ja enter, niin se lataa kuvan normaalisti. Ongelma tässä on se, että kuvaan pääsee käsiksi vain siltä sivustolta missä se on. Jippo on se, että kun se valittaa Forbidden, sinä olet jo sillä sivustolla, ja avaamalla linkin siinä kohtaa uudestaan päästää sinut itse kuvaan. Simppeliä.Vaihoin sen kuvan toivon että näkyy.
Lainaus käyttäjältä: yuki_tears - Tammikuu 25, 2011, 20:16:58Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:00:30Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Tammikuu 25, 2011, 19:21:48Lainaus käyttäjältä: yuki_tears - Tammikuu 23, 2011, 08:29:07Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.Mitä eikö se linkki toimi? D: Pitänee kai vaihtaa se...KOITTAKAA NYT USKOO ETTÄ SE KUVA TOIMII! Jos se valittaa 403 Forbidden, paina vaan osoteriviä ja enter, niin se lataa kuvan normaalisti. Ongelma tässä on se, että kuvaan pääsee käsiksi vain siltä sivustolta missä se on. Jippo on se, että kun se valittaa Forbidden, sinä olet jo sillä sivustolla, ja avaamalla linkin siinä kohtaa uudestaan päästää sinut itse kuvaan. Simppeliä.
Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:00:30Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Tammikuu 25, 2011, 19:21:48Lainaus käyttäjältä: yuki_tears - Tammikuu 23, 2011, 08:29:07Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.Mitä eikö se linkki toimi? D: Pitänee kai vaihtaa se...
Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Tammikuu 25, 2011, 19:21:48Lainaus käyttäjältä: yuki_tears - Tammikuu 23, 2011, 08:29:07Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.
Lainaus käyttäjältä: yuki_tears - Tammikuu 23, 2011, 08:29:07Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.
Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^
Why I feel so ignored. Ja ainakin mulla tosta uudesta tulee aivan eri kuva.
Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:30:17Why I feel so ignored. Ja ainakin mulla tosta uudesta tulee aivan eri kuva.kyllä data minä sain sen ekan kuvan toimimaan... ja se toimi ihan hyvin :/
Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 25, 2011, 21:16:10Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:30:17Why I feel so ignored. Ja ainakin mulla tosta uudesta tulee aivan eri kuva.kyllä data minä sain sen ekan kuvan toimimaan... ja se toimi ihan hyvin :/Juu, mutta toi yks vaan jätti täysin välittämättä mun viestistä ja sano laittaneensa uuden kuvan. :< Laitan Tuhwin tökkiin sitä.
Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 21:58:21Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 25, 2011, 21:16:10Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:30:17Why I feel so ignored. Ja ainakin mulla tosta uudesta tulee aivan eri kuva.kyllä data minä sain sen ekan kuvan toimimaan... ja se toimi ihan hyvin :/Juu, mutta toi yks vaan jätti täysin välittämättä mun viestistä ja sano laittaneensa uuden kuvan. :< Laitan Tuhwin tökkiin sitä.teeppä sitten niin.. niin hyvä tulee
Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 26, 2011, 00:29:30Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 21:58:21Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 25, 2011, 21:16:10Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 25, 2011, 20:30:17Why I feel so ignored. Ja ainakin mulla tosta uudesta tulee aivan eri kuva.kyllä data minä sain sen ekan kuvan toimimaan... ja se toimi ihan hyvin :/Juu, mutta toi yks vaan jätti täysin välittämättä mun viestistä ja sano laittaneensa uuden kuvan. :< Laitan Tuhwin tökkiin sitä.teeppä sitten niin.. niin hyvä tuleeÄäh... Huomioin kyllä viestisi, mutta en tykkää kun valitetaan... Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. Anteeksi! >_<
Anteeksi tuplapostaus, mutta tämä on nyt pakko jakaa täälläkin, kuten myös Nyt Harmittaa -langalla.Moetan Cosplay FailÄlkää toimiko näin.
joko olen idiootti tai tyhmä mutta minusta nuo oli ihan hyviä cosseja....
Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 28, 2011, 21:23:22joko olen idiootti tai tyhmä mutta minusta nuo oli ihan hyviä cosseja....Itse ymmärsin asian niin, että se vika olisi itse siinä cossaamisessa eikä niissä asuissa, mutta Data voi vielä tarkentaakin, jos ihan hakoteillä olen.
Lainaus käyttäjältä: MKtsudo - Tammikuu 28, 2011, 21:29:22Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 28, 2011, 21:23:22joko olen idiootti tai tyhmä mutta minusta nuo oli ihan hyviä cosseja....Itse ymmärsin asian niin, että se vika olisi itse siinä cossaamisessa eikä niissä asuissa, mutta Data voi vielä tarkentaakin, jos ihan hakoteillä olen.Siis ne cossit ite on ihan okei, mutta kun tota kattoo tulee vaan sellanen "tää on niin helvetin väärin" -olo.
Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 28, 2011, 21:52:36Lainaus käyttäjältä: MKtsudo - Tammikuu 28, 2011, 21:29:22Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 28, 2011, 21:23:22joko olen idiootti tai tyhmä mutta minusta nuo oli ihan hyviä cosseja....Itse ymmärsin asian niin, että se vika olisi itse siinä cossaamisessa eikä niissä asuissa, mutta Data voi vielä tarkentaakin, jos ihan hakoteillä olen.Siis ne cossit ite on ihan okei, mutta kun tota kattoo tulee vaan sellanen "tää on niin helvetin väärin" -olo.ooo.... minulle ei? tästä tulee vääri olo: http://3.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/SavxOeQ0tTI/AAAAAAAAhpE/6nuQGTpkNlY/s400/cosplay-fail-11.jpg
Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 28, 2011, 21:52:36Lainaus käyttäjältä: MKtsudo - Tammikuu 28, 2011, 21:29:22Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 28, 2011, 21:23:22joko olen idiootti tai tyhmä mutta minusta nuo oli ihan hyviä cosseja....Itse ymmärsin asian niin, että se vika olisi itse siinä cossaamisessa eikä niissä asuissa, mutta Data voi vielä tarkentaakin, jos ihan hakoteillä olen.Siis ne cossit ite on ihan okei, mutta kun tota kattoo tulee vaan sellanen "tää on niin helvetin väärin" -olo.Pyöreyskö häiritsee? (siin tapaukses voit vihata muaki ku cossaan ku oon viel lihavempi ku noi kaikki yhteensä) D: ainaki must noi asut on kyl vähintäänki keskitasoa ja laadukkaat peruukit eikä semmoset muoviräähkät mitä täällä pohjosessa yleensä näkee.
Lainaus käyttäjältä: nukkesyndrooma - Tammikuu 28, 2011, 22:22:06Lainaus käyttäjältä: Datafox - Tammikuu 28, 2011, 21:52:36Lainaus käyttäjältä: MKtsudo - Tammikuu 28, 2011, 21:29:22Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Tammikuu 28, 2011, 21:23:22joko olen idiootti tai tyhmä mutta minusta nuo oli ihan hyviä cosseja....Itse ymmärsin asian niin, että se vika olisi itse siinä cossaamisessa eikä niissä asuissa, mutta Data voi vielä tarkentaakin, jos ihan hakoteillä olen.Siis ne cossit ite on ihan okei, mutta kun tota kattoo tulee vaan sellanen "tää on niin helvetin väärin" -olo.Pyöreyskö häiritsee? (siin tapaukses voit vihata muaki ku cossaan ku oon viel lihavempi ku noi kaikki yhteensä) D: ainaki must noi asut on kyl vähintäänki keskitasoa ja laadukkaat peruukit eikä semmoset muoviräähkät mitä täällä pohjosessa yleensä näkee.näin on >(minusta eikä kyllä monesta muusta nämä eivät ole edes huonoja. keskitasoa. ehkä pärstät eivät ole kauneimmasta päästä mutta minkäs ihminen sille mahtaa ja ei oma pärstä ole yhtään sen parempi! cosplayssa katsotaan enemmän pukua ei ihmistä..