Onko täällä ketään joka haluaisi pelata tätä säännöllisesti? Tai niitä aikaisempia pelejä? Olisi mukava pelata yhdessä.
Iteltä ainakin löytyy kiinnostusta tähän tai Sokuun, Hopelessiin ei niinkään (IaMPpikin kävis mutta sitä ei voi netissä pelata). Tässä trialissa ei tosin oo vielä nettipeliä ja ainakaan itse en pysty hostimaan ilman jonkinlaisia apuvälineitä (hamachi, tunngle?).
Mutta joo, pääsin tänään ottamaan trialissa pari matsia kaveriani vastaan ja ainakin itse olin varsin tyytyväinen. Toisin kuin Sokussa tässä ei tarvinnut kirota sitä kuinka pelin rng työntää jatkuvasti paskoja kortteja tai epäsuotuisia säätiloja. Liikkuminen tuntuu sulavalta ja joidenkin hyökkäysten tekemistä on helpotettu Sokuun verrattuna huomattavasti. Kaverini joka on fanaattinen Soku-fani ei tästä uudistuksesta niinkään pitänyt, sillä joidenkin hyökkäysten tekeminen muuttui turhankin helpoksi. Lisäksi tämä valitti dashaamisen tehottomuudesta, mutta itseäni tämä ei niinkään haitannut. Omasta mielestäni dashaaminen Sokussa oli välillä liiankin tehokas ratkaisu tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Oon aika toiveikas ULiLin suhteen, kyllä tästä aika varmasti hyvä tulee mutta saa nähdä saadaanko "Sokun tappaja".