Gallerian taso ei aivan vastaa nykyistä piirustusteni tasoa, mutta voin yrittää uploadata kyseiselle sivustolle lisää kuvia, jos se on ihmisten toive :3
Mikään toive ole, käskeähän minun sinua siihen pitää. >=3Pidän.
Ei hyvää päivää, mistä näitä upeita piirtäjiä tänne oikein tulee!Aivan mahtavaa jälkeä!Kompataan tsudoa, lisää kiitos!
Tosin ne harvat Touhou-painotteiset työt on kössinyt eräs luonteeltaan erittäin paljon Alicea muistuttava henkilö tältä foorumilta... *osoittaa nukkesyndroomaa* Ja mie kun luulin että mie oon se kotiros- LAINAILIJA.
Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 21, 2010, 23:32:21Tosin ne harvat Touhou-painotteiset työt on kössinyt eräs luonteeltaan erittäin paljon Alicea muistuttava henkilö tältä foorumilta... *osoittaa nukkesyndroomaa* Ja mie kun luulin että mie oon se kotiros- LAINAILIJA.Hähä vituttaako >FD
Lainaus käyttäjältä: nukkesyndrooma - Marraskuu 21, 2010, 23:49:56Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 21, 2010, 23:32:21Tosin ne harvat Touhou-painotteiset työt on kössinyt eräs luonteeltaan erittäin paljon Alicea muistuttava henkilö tältä foorumilta... *osoittaa nukkesyndroomaa* Ja mie kun luulin että mie oon se kotiros- LAINAILIJA.Hähä vituttaako >FDNo ei oikeastaan. Kunhan annat edes skannata sen panchira-Alicen nii kaikki on hyvin. Onko teidän talossa lainkaan toimivaa tulostinskanneria? 8'D