Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 02, 2010, 20:26:42Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:23:39Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 02, 2010, 20:20:10Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:07:36Sitä samaa, harkitsen kouluun keskittymistä, mutta sitten jotain ihanaa ja nörttiä tulee tielle ja läksyt jääkin tekemättä. Kiitoksia~ :3etkö päässyt sopivaan koulutukseen?ite pääsin vasta jälkihaulla amikseen.. ja nyt opiskelen suunittelia assistentiksi ja piirrän taloja >.> tylsää puuhaa Lukio oli hätäratkaisu kun en muutakaan keksinyt siihen aikaan. Ja minullakin ei ole mitään itsekuria niin en opiskele melkeimpäs yhtään aineita jotka eivät kiinnosta minua. Näitä epämielenkiintoisia aineita helpompi olisi sitten luetella mielenkiintoiset. |Deli amikseen vaan... sielläkin pitää opiskella mutta se on vähän vapaampaa Ainut vaan oli siinä että Kotka amiksessa ei ollut mitään kiinnostavaa, enkä sitten kauemmas jaksanut mennä etsimään mitään parempaa. :/
Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:23:39Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 02, 2010, 20:20:10Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:07:36Sitä samaa, harkitsen kouluun keskittymistä, mutta sitten jotain ihanaa ja nörttiä tulee tielle ja läksyt jääkin tekemättä. Kiitoksia~ :3etkö päässyt sopivaan koulutukseen?ite pääsin vasta jälkihaulla amikseen.. ja nyt opiskelen suunittelia assistentiksi ja piirrän taloja >.> tylsää puuhaa Lukio oli hätäratkaisu kun en muutakaan keksinyt siihen aikaan. Ja minullakin ei ole mitään itsekuria niin en opiskele melkeimpäs yhtään aineita jotka eivät kiinnosta minua. Näitä epämielenkiintoisia aineita helpompi olisi sitten luetella mielenkiintoiset. |Deli amikseen vaan... sielläkin pitää opiskella mutta se on vähän vapaampaa
Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 02, 2010, 20:20:10Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:07:36Sitä samaa, harkitsen kouluun keskittymistä, mutta sitten jotain ihanaa ja nörttiä tulee tielle ja läksyt jääkin tekemättä. Kiitoksia~ :3etkö päässyt sopivaan koulutukseen?ite pääsin vasta jälkihaulla amikseen.. ja nyt opiskelen suunittelia assistentiksi ja piirrän taloja >.> tylsää puuhaa Lukio oli hätäratkaisu kun en muutakaan keksinyt siihen aikaan. Ja minullakin ei ole mitään itsekuria niin en opiskele melkeimpäs yhtään aineita jotka eivät kiinnosta minua. Näitä epämielenkiintoisia aineita helpompi olisi sitten luetella mielenkiintoiset. |D
Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:07:36Sitä samaa, harkitsen kouluun keskittymistä, mutta sitten jotain ihanaa ja nörttiä tulee tielle ja läksyt jääkin tekemättä. Kiitoksia~ :3etkö päässyt sopivaan koulutukseen?ite pääsin vasta jälkihaulla amikseen.. ja nyt opiskelen suunittelia assistentiksi ja piirrän taloja >.> tylsää puuhaa
Sitä samaa, harkitsen kouluun keskittymistä, mutta sitten jotain ihanaa ja nörttiä tulee tielle ja läksyt jääkin tekemättä. Kiitoksia~ :3
Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:36:14Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 02, 2010, 20:26:42Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:23:39Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 02, 2010, 20:20:10Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 20:07:36Sitä samaa, harkitsen kouluun keskittymistä, mutta sitten jotain ihanaa ja nörttiä tulee tielle ja läksyt jääkin tekemättä. Kiitoksia~ :3etkö päässyt sopivaan koulutukseen?ite pääsin vasta jälkihaulla amikseen.. ja nyt opiskelen suunittelia assistentiksi ja piirrän taloja >.> tylsää puuhaa Lukio oli hätäratkaisu kun en muutakaan keksinyt siihen aikaan. Ja minullakin ei ole mitään itsekuria niin en opiskele melkeimpäs yhtään aineita jotka eivät kiinnosta minua. Näitä epämielenkiintoisia aineita helpompi olisi sitten luetella mielenkiintoiset. |Deli amikseen vaan... sielläkin pitää opiskella mutta se on vähän vapaampaa Ainut vaan oli siinä että Kotka amiksessa ei ollut mitään kiinnostavaa, enkä sitten kauemmas jaksanut mennä etsimään mitään parempaa. :/no oletko aatellu mennä johonkin lähikaupunkiin opiskelemaan? mun piti mennä piippolaan muotuilusuunitteliaksi mutta sain tämän paikan missä nyt olen
Eipä Haminassakaan tainnut olla kun vain vaatetuslinja lisää... Mutta minä nyt ylpeänä matelen lukion läpi kutosineni ja seiskoineni ja pakenen sitten pois täältä sarjakuvalinjalle! XD
Ehkä coneissa olette tänä vuonna bongaillut Ranina, Reimuna, Suwakona tai Nitorina. Tai sitten ette. Omapa on häpeänne.
Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Joulukuu 02, 2010, 19:49:09Ehkä coneissa olette tänä vuonna bongaillut Ranina, Reimuna, Suwakona tai Nitorina. Tai sitten ette. Omapa on häpeänne. Viimeinkin tämäkin cossaaja löysi tiensä tänne XDAika jännä, kattelin mun ottamia conikuvia, ja tajusin että ensimmäinen cosplaykuva minkä mä olin ikinä ottanut oli sun Reimu-cossi Bakaconissa =DAi niin, ja tervetuloa ^ω^