Todellisuus > Esittele itsesi

Hyvää päivää

(1/2) > >>

Ukko:
Löysin tän mestan, kun tutkin suomalaista anime-kulttuuria (punakoneen desucon paneeli 2011). Hyvin mukava yllätys.

Aloitin "töhön" kuukaus tai kaks sitten. Mieletön pelisarja ja yhteisö. Ihme että kesti näin kauan löytää.

Ite oon light/visual novel fani (Steins;Gate ja Higurashi FTW) ja ex-"hardcore" gamer (paljon tunteja mmoissa, ampujissa, lolissa etc.). Tällä hetkellä pääosin pelaan töhö 9.5:sta ja luen light novelleja.

Mä aion välillä käydä läpi vanhoja postauksia täällä (kiitos arkistoimisesta). Arvostan suuresti jos haluatte suositella jotain omia suosikki videoita, biisejä, mangoja, fanipelejä etc. Oon ite nähny vaan muutaman (erinomaisen) musiikkivideon so far.

J_onn_e:
Tervetuloa vaan!
Kovin aktiivista täällä ei ole ihan hetkeen ollut mutta kyllä täällä aina välillä joku käy pyörähtämässä.
Nykyään eletään omituisia aikoja kun Touhou ei todellakaan oo enää se isoin juttu mut esim. spotifystä löytyy Touhou-musaa moneltakin remix-circleltä.

bitofhope:
Heippa vaan! Kiva että tännekin eksyy vielä uusia naamoja.

暁Records:n musiikkivideoita voin ainakin suositella jos et vielä ole niihin törmännyt.

Ukko:
Kiitos paljon suosituksesta. Mä oon nähny jo Trance Dancen näiltä tyypeiltä kun mä skimmasin läpi jotain katotuimpia Touhou juttuja.

Toi biisi oli kyllä älyttömän hype. Näillä tyypeillä on jotain hyvin distinktiivistä ja voimakasta. Iteltäni puuttuu kaikki konteksti vielä 9.5:n kohalla, mutta en malta odottaa että pääsen näkee noi kaks in action.

Pitää todellakin kattoa etenkin noiden tuotoksia enemmän.

Korven_soturi:
Joo tuota hellouta ja tervetuloa! Hyvä et tääki aihe jaksaa viel nuorta verta kiinnostaa ;D

Elikkä siis:

Demetori vai East New Sound?
Raakana vai lantraten?
Ootko soittotaitonen vai toistaitonen?
Tuleeko vitruunasiipale?
Tissit vai perse?
Minkä vaippapäätyllerön audiovisuaalista erotiikkasävyistä taidetta oot konossööröinyt eniten?

Ja joko eksyit foorumin discordiin? Onko siellä vielä eloa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta