Lainaus käyttäjältä: Nekazh - Tammikuu 23, 2011, 16:03:20Itse pelasin minecraftia jonkin aikaa...että oli hyvä...Aina kun tuli ihme ääniä niin...: MITÄ NYT? MISSÄ? MISSÄ RÄJÄHTÄÄÄÄ *BOOM*...sinne meni katto ja seinä...perk.....trollcreeper iski jälleen
Itse pelasin minecraftia jonkin aikaa...että oli hyvä...Aina kun tuli ihme ääniä niin...: MITÄ NYT? MISSÄ? MISSÄ RÄJÄHTÄÄÄÄ *BOOM*...sinne meni katto ja seinä...perk.....
Edit & bump: Tuli pelattua classiccia Lapen kanssa.. <-- Lapen Pacman aaveet ja LongCreeper. Mulla joku torni siellä ja vihreitä putkia.
Ragequit joka ikinen kerta kun creeper trollaa successfully.EDIT: Tein tylsyydessäni .gif:in.*gif*
jotenkin typerää kun noit satuloita ei saa enään takaisin kun possu kuolee... kusetusta tämä
Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Maaliskuu 15, 2011, 12:55:05jotenkin typerää kun noit satuloita ei saa enään takaisin kun possu kuolee... kusetusta tämäNiinpä. On se kumma jos ei yhtä nahkasta satulaa voi saada takasin yhden kuolleen possun ruhosta.
Kolmen framen animaatio siitä kuinka creeperistä tuli creeper