Kirjoittaja Aihe: Touhou GTA  (Luettu 7210 kertaa)

Ukko

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • Yo
    • Profiili
Touhou GTA
« : Lokakuu 30, 2023, 21:38:59 »
Kuulin 4chanissa töhömodista san andreasiin.

Oon ite pelannu paljon nelosta ja vitosta.
En ole ikinä kunnolla pelannut gta pelissä tarinaa läpi, SA kuitenkin vaikuttaa hyvin lupaavalta tähän mennessä.
Tarina on alkanut hyvin ja hahmot ovat jo nyt yllättävän kiinnostavia.
Gameplay on paljon parempaa kuin mitä odotin näin vanhalta peliltä. Vanhat grafiikat ei haittaa kun ruudulla on melkein aina töhöhahmoja lol.

Oon pelannut vähän free roamia ja tarinaa, voin sanoa että modi on hyvin kattava.
Radiokanavia on monta erilaista täynnä töhömusaa, todennäköisesti löytyy ainakin yks joka sopii tilanteeseen.
Suurin osa modeleista näyttää hyviltä, en ole kuitenkaan testannut ihan kaikkia.
Modeleita on paljon erilaisia ja jalkaväki on hyvin monipuolista sekä runsasta.
Mäpistä löytyy eri paikoista töhögraffiteja ja muita tekstuureja.
Jonkin verran custom ase sekä vehicle modeleita, ymmärtääkseni myös spell cardeja mutta en ole vielä tutkinut niitä.

Ne kaksi töhömodia mitä oon kokeillu san andreasiin on nää kaksi (ymmärtääkseni ainoat jotka toimii hyvin kympillä tällä hetkellä.)
CodeFoxin Windows 10-toimiva versio DX7.EPn modista
Jeepyn editti CodeFoxin modista
(Jeepyn editti sisältää seitsemääntoista asti hahmoja kun CodeFoxin modissa on vain kolmeentoista ja modeissa on hieman erilaisia kästäysvalintoja)
Ite pidän enemmän CodeFoxin versiosta mutta se on suurimmaksi osaksi vaan personal preference.

Tässä youtube playlist Jeepyn editistä
Ja tässä mun playthrough tähän asti Codefoxin modista

Molemmissa toimii jos lataa san andreas 1.0 version jostain.
Esim. tästä
https://archive.org/details/gta-sa-preinstalled-v-1
Ja sitten työntää vain tarpeelliset modit .exe kansioon.
ASI Loader
SilentPatch (ylin downloadi keltaisella)
ModLoader
Project 2DFX
13AG+Wesser Widescreen Fixes
Sekä myös itse töhömodin samalla tavalla jommasta kummasta linkistä ylhäällä.

Hahmoja voi vaihtaa holdaamalla täbiä ja skrollaamalla.

Tasoittaja

  • kemisti
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 59
  • oispa kaljaa
    • Profiili
    • twitterin fumopostaukset
Vs: Touhou GTA
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2023, 18:56:51 »
Itekki on kyseistä modia tullu pelailtua. Tosin, vanhempaa versiota, missä tietyt tehtävät saivat pelin aina kaatumaan, eikä aina patchia tai hotfixiä ollut saatavilla. Täytyy myöntää että aika nopeasti kyllästyy ajamisee ympäri karttaa, kun voi vaan lentää luudalla tai ilman  ;D