Jaahans. Minun on tullut aika esitellä ainoa merkittävä tosielämärintaman töhöstelijätoverini
Teerätti. Hän on jo pitkään satunnaisesti lueskellut foorumin kirjoituksia, mutta ei ole tietääkseni vieläkään innostunut rekisteröitymään. Sakuya × Meiling -keskustelujen, Danboorun selailemisten ja Kensokyrön historian pohdiskelemisten lisäksi Teerä on tarjonnut viljalti henkistä tukea fikki- ja filkkiharrastuksilleni. »Erään ongelman ratkaisua» ei luultavasti olisi koskaan syntynyt, ellen olisi nähnyt Teerätin naamaa viskattuani ilmoille tietyn seiyū-vitsin.
Tähän asti julkaisemistani Tōhō-filkeistä osan olen kirjoittanut aivan yksinäni, joittenkin lopulliseen asuun taas Teerätin kanssa käydyt keskustelut ovat rahtusen verran vaikuttaneet. Nyt on kuitenkin vuorossa teos, josta olisi tullut huomattavan toisenlainen ja luultavasti ontuvampi ilman muutamaa ratkaisevan nokkelaa vinkkiä, jotka toveriltani sain. Lähtöajatus ja suurin osa työstämisestä ovat tälläkin kertaa omaa käsialaani, ja lopputuloksen heikkouksista kannan vastuun itse.
Sanoituksessa esiintyy paritus, joka mainitaan Touhou Wikissä yleisten joukossa mutta jota en ollut koskaan juuri edes miettinyt saati omiin teoksiini mukaan ottanut. Sitä oli yllättävän hauskaa käsitellä. Kirjoittaessa käy usein niin, että teksti vie laatijaansa eikä päinvastoin. Kirjoittajalle aukeaa hauskasti uusia näköaloja.
Alkuteoksena on
Juice Leskinen & Coitus Int -yhtyeen ensimmäinen hitti »
Marilyn» (ensijulkaisu single-äänilevyllä 1974). Gensōkyōn maineikkain blondi kohtaa Hollywoodin maineikkaimman blondin!
Onnea kaikille kevään 2012 ylioppilaille. Tätä yhteislauluna, kun juhlinta on saavuttanut mukavan hilpeän vaiheen?
Marisan esiliina(Laatinut Hieda no Mukyū apunaan Teerätti 10. - 11.4.2012; lähtöajatus ja varhaisimmat katkelmat syntyivät jo maaliskuun lopulla.)
1.Sä luudalla lensit tuuleen ja tuiskuun
törmätäkses mun tomutushuiskuun.
Nyt silmäni suljen ja sinut nään tytössä kellarin.Olet nuori niin, luulin, ett’ selvän teen susta,
muistoksi jäis mulle hattus musta...
Sä olet mun nainen, nainen suloisin.Kun taisteltiin, niin nähdä sun hamees alle koitin.
Ei liene ihme että - Reimun vain mä voitin.Kerto:Salaa laulan:
Marisa, Marisa,
milloin riisut essusi?
Marisa, Marisa,
mä ajan (mä ajan, mä ajan) miksi koskaan pysäytin?2.Mä tulisesti sua haaveissa lemmin
mutta työtä teen entistä tunnollisemmin
ja virneet Remilian kestän pystypäin.Oon kiintynyt suhun kuin Nitori reppuun.
Kun emäntä hampaat iski mun peppuun,
sinä kaiken aikaa olit mielessäin.Ja kerran Patchoulilta kun sulle lähti kutsu,
mä ymmärsin, ett’ kulta, sä olet täysi hutsu!Kerto:Salaa laulan:
Marisa, Marisa,
milloin riisut essusi?
Marisa, Marisa,
mä ajan (mä ajan, mä ajan) miksi koskaan pysäytin?3.Hiussuortuvas sormissa sänkyyn hiivin
ja siitä Taikametsään aatosten siivin;
itseni uneen itken ja uniin masturboin.Mä duunissa näyttelen kovaa lyylii,
Hong jumaloi mua ja minun tyylii.
Se veitsen sai otsaan, mä sua vain jumaloin.Kerto:Salaa laulan:
Marisa, Marisa,
milloin riisut essusi?
Marisa, Marisa,
mä ajan (mä ajan, mä ajan) miksi koskaan pysäytin?Marisa, Marisa,
milloin riisut essusi?
Marisa, Marisa,
mä ajan (mä ajan, mä ajan) miksi koskaan pysäytin?Marisa, Marisa,
milloin palaat takaisin?