Siinä tapauksessa etsii vain netistä kaiken avaavan tallennustiedoston.
Peli-ilo lähestyy nollaa.
Hauskaa, että suurimmassa osassa pelaamistani non-Touhou-shmupeissa pelattavan hahmon spriten koko on 3-5 kertaa Touhou-spriten kokoinen, mutta hitbox on Touhou-standardien mukainen. Moinen epäsuhtakin vie mielenkiintoa niistä. Lisäksi pelialue tuntuu olevan jatkuvasti täynnä megasuuria vihulaisia, näiden megasuuria (hitboxiltaan pieniä) ammuksia, omia ammuksia sekä tietenkin räjähdyksiä... Pikkulapsena tykkäsin tällaisesta adrenaliinitykityksestä, mutta nykyään se on suorastaan puuduttavaa. Ehkä olen vain tullut vanhaksi.
Miksi Aarteistus muuten puhuu, ettei Lunaticillä juostessa paremmin kerkeä juonta miettimään, jos hän on monesti joutunut myöntämään, ettei pääse Normalillakaan pelejä läpi?
Touhouta pelatessa peli-ilo nousee ennätyksellisiin lukemiin! Nimittäin miinuksen puolelle!
Ja ehei, Touhoussa ei tuhota kymmenen armeijan edestä sotakalustoa vaan POKSAUTELLAAN KEIJUJA! Hienoa! Miksi tätä pitäisi kutsua? Pop 'em up? POMUP?
Mahtavaa, uusi genre, tulevaisuuden toivo!
Ja pienen hahmospriten takia ei edes näe missä on! Vielä hienompaa! Lisääpähän haastetta!
Ja joo, enhän mä noita edes normalilla pääse, muuten vaan olen vahingossa vetänyt kaikkien pelien extrat ja kaikki scenet Shoot the Bulletissa ja Double Spoilerissa...