Tässä kohta 4 sequencea pelanneena voin todeta, että ei Assassin's Creed Revelations mikään huono peli ole lähinnä todella hyvä kokemus ja kaunis peli. Itse nautin todella paljon siitä pienestä pätkästä jossa
päästiin seikkailemaan Altaïrin mukaan Masayfiin
. Itse pelaan kyseistä peliä Xbox 360 ja ensimmäisenä toki huomasi sen, että esimerkiksi eagle vision ja synchronize olivat vaihtaneet paikkaa toisen tatin alle Y-näppäimen sijasta. Aluksi tämä tuntui kyllä todella rasittavalta sillä pelasi kaikkista muista osista tutuilla muistissa olevilla kontrolleilla mutta suht nopeasti tähän vaihtumiseen oppi.
Revelations on myös huomattavasti tummasävyisempi (tarkoitan lähinnä värimaailmaa ja ympäristöä) kuin aiemmat osat mutta se ei ole imo mikään huono asia vaan luo tavallaan vaihtelua. Haasteet joissa täytyy saada full sync ilman huomatuksi tulemista antavat myös mukavasti oman haasteensa eivätkä ole välttämättä mitään facerolleja. Itse koen, että tässä pelissä esitelty hookblade on myös kätevä ja sillä suoritettavat liukumiset köysiä pitkin erittäin tervetulleita. Itse en oikein välitä näistä Assassin's Denien suojelemisesta ne tuntuvat hyvin turhilta ja muutenkin ovat juonen etenemisen kannalta vain ajantuhlausta. Toki voin olla väärässäkin mutta siltä se itsestäni tuntuu.
Brotherhoodista tuttu uusien assassiinien värväys on seurannut myös Revelationsiin, mitä mieltä olette siitä? Itse voin myöntää, että Revelationsissa joidenkin missioiden kanssa nämä apulaiset ovat varsin käteviä.
Tähän mennessä voin sanoa, että peli on todella mukava pelattavuudeltaan eikä itselläni ole tökkinyt tai junnannut sen suuremmin paikoillaan. Musiikit ja muut ovat tietysti omaa luokkaansa tässäkin Assassin's Creedissä.