Kirjoittaja Aihe: Masentuneita peliavautumisia.  (Luettu 34764 kertaa)

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #45 : Helmikuu 23, 2011, 19:35:00 »
Tuli äsken pelattua pari kuukautta sitten Indie Pulse paketin mukana tullutta Beat Hazardia.

Volyymin korkeus ja graafisten efektien värikylläisyys eivät sovellu toisiinsa.
Alussa saa kovalla kiireellä tuhota asteroideja ja muuta pazikaa että saisi äänen lujuuden kuunneltavalle tasolle, ja sitten onni potkii päähän, eikä yhtään power uppia löydy.
Siinä vaiheessa kun bossi tulee hirveän bassotykityksen aikana, siinä sitten kuolet ja volumet tippuu. Ehkä pitäisi opetella pelaamaan (tai sitten ei).
Mahtava peli tuo kyllä on. Olen itse Elite 7 -tasoinen, elikkä ihan juuri vaikein vaikeustaso auki.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Suodeth

  • Vieras
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #46 : Helmikuu 23, 2011, 19:38:05 »
Tuli äsken pelattua pari kuukautta sitten Indie Pulse paketin mukana tullutta Beat Hazardia.

Volyymin korkeus ja graafisten efektien värikylläisyys eivät sovellu toisiinsa.
Alussa saa kovalla kiireellä tuhota asteroideja ja muuta pazikaa että saisi äänen lujuuden kuunneltavalle tasolle, ja sitten onni potkii päähän, eikä yhtään power uppia löydy.
Siinä vaiheessa kun bossi tulee hirveän bassotykityksen aikana, siinä sitten kuolet ja volumet tippuu. Ehkä pitäisi opetella pelaamaan (tai sitten ei).
Mahtava peli tuo kyllä on. Olen itse Elite 7 -tasoinen, elikkä ihan juuri vaikein vaikeustaso auki.
Kyllähän se ihen kivalta vaikutti, juu. Äänenvoimakkuus vaan häiritsi ja piti siitä sitten tulla tänne vinkumaan, koska minä.

Taidanpa yrittää säätää noitten asetusten kanssa, etten sitten kuule enään koskaan, kun peli nappaa mukaansa.

Bocknoi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 72
  • Street Ballet
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #47 : Toukokuu 05, 2011, 02:02:52 »
Viimeisin tapahtunu uudessa Mortal Kombatissa, jota on tullu matsailtua kaverin luona. Ollaan molemmat ihan hulluna siihen tuurimoodiin, ja valitaan aina maksimimäärä randomeita handicappejä, eli seittemän. Mutta ei helvetti se peli heittää usein sen, että kenttä menee ylösalaisin. Kaikkein parasta on sitten, ku vielä tämänki lisäksi tulee samaan aikaan confusion, vai mikä nyt olikaan, joka kai vissiin vaihtaa joidenkin nappien paikkoja. Vähemmästäkin menee sekasin, varmasti on monelta ohjain, ehkä jopa telkkariki, hajonnu pelkästään tohon comboon. Niin, ja kaverin vakkarihahmo on Noob, jolla on liike, joka laittaa vastustajan ristiohjainkomennot väliaikasesti päinvastasiksi. Yay. XD
Gimi fuu gimi faa gimi dabatsabasa.

Myyruna

  • Vieras
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #48 : Toukokuu 05, 2011, 04:14:25 »
Tf2 ei onnistu yhtään...

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #49 : Toukokuu 05, 2011, 16:35:10 »
menee aina välillä hermot kun yrittää breedaa pokemon blackis täydellistä pokemonia. toivon että tulee jolly nature ja paras ability mutta 20 munan jälkeen alkaa vituttaa kun pelkkää impish tai rash naturea  :'(

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #50 : Toukokuu 05, 2011, 16:39:55 »
Adventure of Link on kamala...

En pääse minnekään...

F.K Rinno

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 35
  • ZA WARUDO!!!
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #51 : Kesäkuu 12, 2011, 23:21:26 »
VOI HELVETTI!!!

Vakyrie Chronicle, ihan mukava pelisysteemi, todella viihydyttävä pelisysteemi. Kunnes vastaan tulee joku supertankki johon ei voi tehdä vahinkoa kuin pariin boxiin muutaman vuoron välein ja kun on ne boksit saanu tuhottua niin pääse vasta kiteämään sitä supertankkia joka ownaa totaallisesti kaikkia ja sitten sinne ilmestyy joku naikkonen spiraaliseipään kanssa ja TEURASTAA KAIKKI. Ja en edes itse pääse siihen saakka että ne boksit saisi tuhottua! *RAGEQUIT*
↓, ↓→, →, P

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #52 : Kesäkuu 13, 2011, 10:53:52 »
Tuli tossa hommattua viikko sitten netistä EarthBound ( "mother") ja täytyy sanoa, ettei ihan uponnut minuun tämä alku. Ekaksi täytyy antaa kaiken näköistä nimä päähenkilölle, sen siskolle, muutamalle kaverille , koiralle ja nimetyä lemppari ruoka ja harrastus. Tämä kestää aika kauan, jos haluaa näprätä kaikkiin itse jotain... päästään pelaamaan, kestää ikuisuus, kunnes juoni lähtee käyntiin:
 Tulevaisuudesta tulee kärpänen , joka käskee tehdä jotain rändömiä ja pelastaa maailma ufojen hyökkäyksiltä ja sit se vainahtaa samassa illassa... siis mitä helvettiä? Sit kaupan päälle toi taistelu alussa:

"törmäsit kulkukoiraan"
-> auto fight
Nooba attacked *SMASH*!
"stray dog becames tame."

[vilkkuu]YOU WON![/vilkkuu]  

Kaikki saa tapettua yhel iskulla... ei se nyt niin pitäis olla!
Yritän kuitenkin vielä jatkaa tuota peliä , jos se vaikka olisi edes hyvä...


Adventure of Link on kamala...

En pääse minnekään...

Juu sama hommaa ollu itselläni... muistaakseni sillo, kun pelasin ikuisuus sitte niin siin ihan alussa siel jossain ylhäällä rannikolla ainakin eksyin luolastoon, jossa voi tehdä jotain, sinne täytyy siis ehkä mennä....
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #53 : Kesäkuu 15, 2011, 21:08:21 »
Adventure of Link on kamala...

En pääse minnekään...

Juu sama hommaa ollu itselläni... muistaakseni sillo, kun pelasin ikuisuus sitte niin siin ihan alussa siel jossain ylhäällä rannikolla ainakin eksyin luolastoon, jossa voi tehdä jotain, sinne täytyy siis ehkä mennä....

Minä en nyt varsinaisesti eksynyt mutta ne saamarin luurangot...

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #54 : Kesäkuu 16, 2011, 22:06:52 »
Adventure of Link on kamala...

En pääse minnekään...

Juu sama hommaa ollu itselläni... muistaakseni sillo, kun pelasin ikuisuus sitte niin siin ihan alussa siel jossain ylhäällä rannikolla ainakin eksyin luolastoon, jossa voi tehdä jotain, sinne täytyy siis ehkä mennä....

Minä en nyt varsinaisesti eksynyt mutta ne saamarin luurangot...


Miten olisi CD-I zeldat?

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #55 : Kesäkuu 16, 2011, 23:02:28 »
Adventure of Link on kamala...
En pääse minnekään...
Juu sama hommaa ollu itselläni... muistaakseni sillo, kun pelasin ikuisuus sitte niin siin ihan alussa siel jossain ylhäällä rannikolla ainakin eksyin luolastoon, jossa voi tehdä jotain, sinne täytyy siis ehkä mennä....
Minä en nyt varsinaisesti eksynyt mutta ne saamarin luurangot...
Miten olisi CD-I zeldat?
Älkää edes ihmiset mainitko niitä

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #56 : Kesäkuu 17, 2011, 15:15:45 »
Miten olisi CD-I zeldat?


Kyseiset roskaläjät on bännätty sarjaan luokittelusta, joten DIE! Mah Boi...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #57 : Kesäkuu 17, 2011, 16:33:14 »
Tuli tossa hommattua viikko sitten netistä EarthBound ( "mother") ja täytyy sanoa, ettei ihan uponnut minuun tämä alku. Ekaksi täytyy antaa kaiken näköistä nimä päähenkilölle, sen siskolle, muutamalle kaverille , koiralle ja nimetyä lemppari ruoka ja harrastus. Tämä kestää aika kauan, jos haluaa näprätä kaikkiin itse jotain... päästään pelaamaan, kestää ikuisuus, kunnes juoni lähtee käyntiin:
 Tulevaisuudesta tulee kärpänen , joka käskee tehdä jotain rändömiä ja pelastaa maailma ufojen hyökkäyksiltä ja sit se vainahtaa samassa illassa... siis mitä helvettiä? Sit kaupan päälle toi taistelu alussa:

"törmäsit kulkukoiraan"
-> auto fight
Nooba attacked *SMASH*!
"stray dog becames tame."

[vilkkuu]YOU WON![/vilkkuu]  

Kaikki saa tapettua yhel iskulla... ei se nyt niin pitäis olla!
Yritän kuitenkin vielä jatkaa tuota peliä , jos se vaikka olisi edes hyvä...

Ite asias Smaaaaash on vaan erittäin huonol todenäkysyydel tuleva critti. ja peli on ite asias haastavampi alkuvaihees verrattuna loppuvaiheeseen

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #58 : Kesäkuu 17, 2011, 17:13:59 »

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Masentuneita peliavautumisia.
« Vastaus #59 : Kesäkuu 17, 2011, 18:19:33 »

Ite asias Smaaaaash on vaan erittäin huonol todenäkysyydel tuleva critti. ja peli on ite asias haastavampi alkuvaihees verrattuna loppuvaiheeseen

Itellä tulee ainakin joka mynnellellä toi. Nyt puhelin sekos omiaan ja täten EB ei toimi , eikä jaksa enää millään aloittaa alusta...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!