Kiitos paljon tervetulotoivotuksista~
Lentääkö sun troolari?
Hmm, liikakalastus on pahasta. Ja jos troolari lentää, niin verkot eivät osu veteen ja delfiinit pelastuvat! => Johtopäätös: Kyllä minun troolarini lentää!
Tuleeko sitruunaviipale?
Eh, turhan kirpeää minulle. Sitruunamehun voin kyllä puristaa juustokakkuun, omnom.
Haluatko että munkki tervehtii sinua?
...hillomunkkia? Kyllä kiitos!
Ja kiitos paljon vinkistä kuvan kanssa, nyt näyttää jo paljon paremmalta :3
Pakko kysyä tietenkin, että osaatko jo soittaa montakin Touhou-kappaletta vai onko homma ainakin vielä pelkällä kuuntelun asteella?
Enimmäkseen kuuntelen, mutta muutamaa kappaletta olen koettanut soittaakin. Nuottien etsintä on kovassa vauhdissa, mutta pärjäähän sitä ilmankin, jos vain viitsii vähän hapuilla ja etsiä säveliä. Osaan soittaa ainakin pätkiä seuraavista kappaleista: Gensokyo the gods loved, Reach for the Moon ~ Immortal Smoke, Lullaby of the Deserted Hell ja Deaf to all but the Song :3
Joo ja, mitä instrumenttia soittelet? :3 Ja onko tööhöömusiikista klassisiakin sovituksia, mitä?! *äkkiä ettimään*
Instrumenttinani on poikkihuilu, jota olen soittanut jo melkein kymmenen vuotta.
Ja aivan uskomattoman mahtavan loistava kokoelma klassista Touhouta löytyy
täältä. Sen kuuntelemisessa meneekin hetki :3
Onko TAMusic ollut kovassa kuuntelussa tällä saralla? (jos ei, suosittelen oikein lämpimästi)
En kovinkaan usein ole pannut merkille kuuntelemieni kappaleiden sovittajan nimeä, mutta TAMusic on kyllä pompannut vastaan useasti. Pitääpä tutkia asiaa tarkemmin...