Itse olen nähnyt LoL:in ja HoN:in lähinnä sellaisena "pick your poison"-tyylisenä. Molemmat ovat ihan yhtä hyviä/huonoja, se on vaan pelaajasta itsestään kiinni että kumpi siinä sitten kolahtaa.
Jokainen rullatkoot tyylillään - itse pidän enemmän LoL:ista lähinnä yleisesti ottaen rennomman pelaajakunnan vuoksi. HoN:ia tuli kokeiltua ja hyvähän tuo on, mutta niissä muutamassa pelissä jotka pelasin sain hyvin nopeasti sen käsityksen että valtaosa pelaajakunnasta on tryhard-elitistejä jotka haluavat hirttää sinut palleista kattotuulettimeen jos teet yhden inhimillisen virheen Lalleron pelaajakunnan ollessa pääasiassa sitä rennompaa "Se on hei vaan peli, pidetään nyt hauskaa eikä nillitetä"-kastin poppoota (Molemmista löytyy molempia, toki, mutta suurin osa molempien pelien pelaajakunnista tuntuu olevan edelläolevan kuvailun mukaista). Tämä on vain allekirjoittaneen omakohtaisesta kokemuksesta muotoutunut näkemys, eri mieltä saa olla ja melko moni onkin. Jos näitä pelejä lähdetään katsomaan ihan vaan peleinä, niin mielestäni HoN:in ja LoL:in väliset laatuerot ovat olemattomat - molemmissa on omat ihastusta ja vihastusta sisältävät elementtinsä ja kuten jo sanoin, se on ihan pelaajasta kiinni että kummasta tykkää.
Pick your poison, mine's LoL.