Itellä' on tuo ykkönen kaikilla osilla ja kakosesta on sit sikolla ja mulla hieman sekavat. Kolmonen on siskolla, mut se hukkas sen, ennen ku se kerkes käyttään sitä
itse olen joskus ihan simona pelannut. Ykkösessä oli aika kivaa tehä 8 ukkoo ja rakentaa rakennus ja täyttää se raketeilla ja sytyttään palaan ja kattoo, kuka selviää viimeisenä hengissä... lisäksi "move objects"-koodilla oli kiva poistaa tai siirtää postilaatikko. Sit kun se ämmä niiden laskujen tuopi, on sillä miettimistä, kun postilaatikko on kadonnut tai löytyy jonkun kivan "kuoleman labyrintin"- maalista.
Kakkosessa loin viimeisen päälle suunniteltuja kaupunkeja. Tein kivillä ja kukkasilla hienosti seinämän, missä luki sitten tuo kaupungin nimi.
Yritin pelata aina ihan niil perus rahoilla (mitkä loppu aina alus kesken) ja rakentaa jotain simppeliä kämppää. Yleensä aloitin yliopstolta ja koulutin 1-3 simiä samaan aikaan ja hommasin niile huippu arvosanat (4 simiäkin meni kerran, mut oli niin lähel, ettei yks niist ois sanu sitä korkeinta arvosanaa). Nyt on jäänyt pelaamatta kun ei oo aikaa, mut yks päivä tuli jo haettua varastosta tuo kakkosen lemmikki-osa. Joskus jos jaklsais vois pelata oikeen kunnolla.