Animea tulee jonkin verran katsottua. Erityisesti viime aikoina olen katsonut aika reippaasti ja saanut vähän karsittua listaa animeista jotka täytyy katsoa.
Mangaa en lue yhtä paljon, osasyynä se että lukisin mielelläni ne japaniksi, japania kun olen itse sen verran opiskellut että mangan lukeminen menee aika sujuvasti. Ikävä kyllä Japanista ostaminen on vielä aika kallista :P. Koneella luen myös jonkin verran.
Satunnaisia esimerkkejä sarjoista joista olen tykännyt: Madoka Magica, Hidamari Sketch, Angel Beats, Pikkusiskoni Ei Voi Olla Näin Söpö, Death Note, Air, Lelouch of the Rebellion, Evangelion, Azumanga Daioh, Ghost in the Shell, Haruhi, Galaxy Angel, Wolf's Rain, Rozen Maiden ja... ööö listasta tuli aika pitkä ^^;.
J-draamaa olen myös katsonut, mutta tooosi vähän. Lemppari on Tiger & Dragon.
Kovin paljoa en nykyään pelaa, mutta lempigenrejä ovat shmupit (erityisesti danmaku-pelit), real-time strategy ja joskus myös first-person shooterit. RPG-pelejä en jostain syystä juuri koskaan jaksa pelata läpi =3=. Enimmäkseen olen PC pelejä pelannut. Okami tosin oli pakko pelata niin kaverin kanssa ostettiin yhdessä ja pelattiin :3. Uminekoa pelaan myös välillä ja vaikuttaa aika kiehtovalta, vaikka olenkin vasta episode 2:sessa.
Datafox: Olet ainoa jonka tunnistin heti. Housut paljastivat :D. Olen siis miespuolinen.
Pavut on hyviä ja sitruunaviipalekin kelpaa, kiitos vain :3. IOSYS kiehtoo aina välillä. Troolarista en tosin tiedä... :P