Kirjoittaja Aihe: Ao No Exorcist  (Luettu 17060 kertaa)

LENK

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #15 : Syyskuu 23, 2011, 23:18:26 »


En edes tiedä, miten tämä tapahtui. Mutta olenko tyytyväinen tulokseen? Tottahan toki.

HOO memphistooo : D

Roubin

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
  • Dragonologist
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #16 : Syyskuu 24, 2011, 05:32:20 »
Fujimoto Shiro

tällä mennään ja ei tullut yllätyksenä  ::)

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #17 : Syyskuu 24, 2011, 12:36:50 »
Huurrrr~ Aivan ihana sarja on >w< Hahmot mielenkiintoisia, samoin kuin tarina, piirtojälki todella onnistunut ja näin..



Tjaa... Suunitelmissa on cossii Yukioo ja Mephyy... Mut näyttää siltä et he ovat listan lopussa.. :''D

Edit//

Lempihahmoni ovat aika.. Perus? Luulisin... Rin, Yukio, Mephisto, Amaimon, Shima... Ja Bon on ok :'D Todella hienoja hahmoja~
Sarjassa huumori on hyvä, ja vakavat tilanteet myös.. Todella onnistunut sarja, pakko varmaan ostaa mangaakin~

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #18 : Syyskuu 26, 2011, 13:56:26 »
Hohoo tälläisen kaveri linkkasi mulle~
http://memegen.net/viewmeme.pl?meme=1075088219

oma tulokseni

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #19 : Syyskuu 26, 2011, 14:40:42 »


Tjaa... Nyt kyl Shural meni oikein :'''D

Jännää~

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #20 : Syyskuu 26, 2011, 15:20:39 »


Haha, about kaikilla meni oikein :''D

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #21 : Syyskuu 26, 2011, 15:59:33 »
Jotenkin vastauksista tuli melko osuvia :"D En kyllä itseäni vahvaks nää mutta mistäs sitä tietää :"D
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #22 : Lokakuu 03, 2011, 17:18:11 »
Sarja ei ole huikean hyvä, mutta silti ehkä se anime jota hypetän nykyään liiaksikin. En mä muuten mutta kun Mephisto. Ehdottomasti ihanimpia animebishuja hetkeen. Amaimon on kanssa symppis, ja Yuri, ja tykkään mä Rinistäkin noin niinkun päähenkilönä. Kamiki on symppis, ja Shiro on aika ihk jajaja. Soundtrack on rakkaus.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #23 : Lokakuu 03, 2011, 17:26:31 »
Soundtrack on rakkaus.
Tämä.
AnE:n animessa on musiikkin kyllä kiitettävästi panostettu, lopputulos on korville eargasmäävää kamaa <3
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #24 : Lokakuu 06, 2011, 00:22:01 »
^Jee että joku muukin on huomannut!!1 ♥ Ja tämän jälkeen kukaan ei tosiaan voi väittää vastaan.

Unohtui viime viestistä; hahmotestin mukaan olin Mephisto. Toisesta testistä en muista muuta kuin että mulla on 50% mahdollisuus nousta paladiniksi ja että Mephy ei välitä minusta yhtään (ei ollut ihan toivottu tulos, itq). Ja Rinin, Shiman ja Bonin mielestä olisin kuuma.

Aiheeseen liittyen; jotenkin tosi tyhjä olo kun se anime nyt loppui. Ei ole enää mitään viikottaita odotettavaa. Se leffa saisi tulla kohtapian, tai mur.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #25 : Lokakuu 06, 2011, 12:19:52 »
^ Feilasit koodissas

MITÄS HELVETTIÄ TÄMÄ ON? (heh eheh tajusitteko vitsin?)
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

EpikFeil

  • Vieras
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #26 : Lokakuu 08, 2011, 21:58:18 »
Kappas, oonkohan mä yhdellekään foorumille onnistunut kirjoittamaan feilaamatta koodeja. Asd.

MITÄS HELVETTIÄ TÄMÄ ON?
Se on juuri sitä miksi sitä luulet. Toivon mukaan leffalla olisi hyvä juoni, ja sitten tehtäisiin kakkoskausi, joka seuraisi enemmän mangaa (ja jonka nimeks varmana tulee joku "Ao no Exorcist: Brotherhood").

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #27 : Lokakuu 08, 2011, 22:29:06 »
Kappas, oonkohan mä yhdellekään foorumille onnistunut kirjoittamaan feilaamatta koodeja. Asd.

MITÄS HELVETTIÄ TÄMÄ ON?
Se on juuri sitä miksi sitä luulet. Toivon mukaan leffalla olisi hyvä juoni, ja sitten tehtäisiin kakkoskausi, joka seuraisi enemmän mangaa (ja jonka nimeks varmana tulee joku "Ao no Exorcist: Brotherhood").

En kyllä itse osaa aavistella yhtikäs mitään siitä mitä siihen leffaan oikeen mahdettais tunkea...
Kauhulla/jännityksellä odotellessa... Haittaako jos repesin totaalisesti tolle Brotherhoodille? 8"D
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Ao No Exorcist
« Vastaus #28 : Lokakuu 09, 2011, 17:58:42 »
Heti kun joku puhuu AnE:n musiikkien ylivertaisuudesta, ensimmäinen ajatukseni on: "AI OLIKO TÄSSÄ MUSATKIN". Aka perushyvää animemusiikkia, ja mitä olen kuunnellut kokonaisia biisejä niin olisihan ainesta vaikka mihin mutta jotenkin tuntuu että vain niitä tylsempiä kohtia hienoista biiseistä soitetaan, höh.

Ja leffa? Toivotaan parasta, veikkaan kuitenkin jotain Naruto-leffojen tyylistä kimaraa, eli päähenkilöt joutuvat tehtävään X ja siinä paljastuukin jotain suurempaa takana, leffaa-varten-keksitty-naishahmo Y rakastuu Riniin mutta jää lopussa taakse. Jos tulee jotain erilaista, yllätyn erittäinkin iloisesti jos päästään siitä "Naruton ja Bleachin cross-over"-muotista ulos.

Ja lisäksi:


MEPHISTO
Y U NO CARE ABOUT ME
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.