Ennen kuin luet pidemmälle, avaa
tästä taustamusiikkia luetunymmärtämiselle.
:start
Vuonna 1985 sai alkunsa leppoisa ja vittumainen sysadmin. Olemukseni ja luonteeni kiteyttää parhaiten ”More than meets the eye”, eli en ole sitä miltä päällepäin näyttää. Koulutukseltani ja ajatusmaailmaltani olen insinööri. Tästä voin kiittää/syyttää isä-vainaata, kun meni joskus avaamaan LA-tukiasemansa ja siellä sisällä oli paljon vilkkuvia valoja ja piipittäviä juttuja.
Freedom is the right of all sentient beingsPoliittinen kantani on Kekkonen, uskonnollinen vakaumus Church of Optimus Prime, eli henkilökohtainen vapahtajani on Optimus Prime.
Jesse voi pidellä tunkkiansa.
quake –game listen –listen 16Vapaa-aikaa ei käytännössä ole ja siitä pitävät huolen 4/2009 syntynyt tyttö ja 7/2011 syntynyt poika sekä parempipuolisko eli vaimo. Mikäli aikaa sattuu jäämään, niin se kuluu irkin,
konsoli- ja pc-pelien ja aivojen nollaamiseen
musiikin parissa.
Ensikosketukset animeen on saatu Ghost in the Shellin ja Neon Genesis Evangelionin parissa. Varsinkin Oldskool-mechat on lähellä sydäntäni ja veriryhmäni on Gundam btw. Viimeisimmät sarjat, mitkä kasoin olivat Tengen Toppa Gurren Lagann ja Heroic Age. Sen jälkeen ei vaan ole jaksanut tai kiinnostanut. Initial D:n taisin katsella x:nnen kerran tuossa joskus, koska Dorifuto.
Touhoun tiedän käsitteenä, sen tarkemmin en ole tutustunut.
Muuta:
- Troolarit on romutettu kannattamattomina, koska kalapuikot käyvät hyvin mormuskaan, katiskaan ja tynamenttiin
- Minä vahingossa koko Minecraft. Tämä paha?
- Pohjanmaalta, eli vittumainen ja umpikiero luonne on taattu
- Universumin paras peli on Magicka. Nyt ja aina
- Emmental Turen Shezmin > kaikki
- Batch rokkaa mun maailmani edelleen
- Kekkonen, Karpo ja Karvalakki
:end