Noh niin... Voisi tätäkin lankaa hieman päivittää.
Elikkäs aikaisemmat shmuppi-projektit kaatuivat suurimmaksi osin muistiongelmiin mutta nyt uskon viimeinkin keksineeni toimivan ratkaisun. Tätä testatakseni olen alkanut väsätä testiprojektia nimeltä Scarlet Rebellion...
Pelattavia hahmoja tässä pelissä on Koakuma (kuinkas muutenkaan) ja Sakuya (osataan kierrättää spritejä):
Tarina menee jotenkin näin: Joku tai jokin yllyttää purppurapaholaisen työntekijöitä kapinaan ja sillä välin Ruotsissa Patchouli on kidnapattu... Sankarittaremme selvittävät mistä on kysymys.
Riippuen hahmosta tasot ovat hieman erilaisia (järjestys yms...) ja ehkä vastuksetkin saattavat vaihdella). Luonnollisesti kummallakin hahmolla on omat erikoisuutensa jotta homma olisi mielekkäämpää.
Hahmojen aiheuttamista muutoksista pelin kulkuun huolimatta - pyrin pitää itse pelimekaniikan mahdollisimman yksinkertaisena EoSD + PCB tyyliin, enkä yritäkkään lisätä uusia ihmekiekuroita kuten Youmu peleissäni.
Sitten pienoinen kysymys...
Tässä pelin pääruutu (klikkaa suurentaaksesi) ilman kompressiota:
Ja tässä samainen kuva 8bittiseksi puristettuna:
Tulisitteko huomaamaan eroa pelin aikana (itse en ainakaan usko)?