~Onko jo joulukalenteri valmiina?
Jees, äiti niitä aina ostaa, ja isän luona löytyi kanssa kun pikkaisen alakertaa penkoi. Sweet, aamuisin jaksaa herätä paremmin pienen suklaapalasen voimalla, ja itse olen niin jouluihminen että päivien laskeminen on aidosti kivaa.
~Mitä toivot lahjaksi?
PSP ja sille muistikortti aivan ehdottomasti, Tron: Legacyn DVD olisi kanssa kiva lahja, muuten aika vapaata, kavereilta itsetehty lahja jossa on ajatusta lämmittää mieltä eniten. Sukulaiset antavat yleensä rahaa, mikä on ihan jees sekin koska sukulaiset eivät välttämättä osaa hankkia vaikeita lahjojani. XD
~Kenen kanssa/miten vietät joulua?
Isän perheen kanssa, koska viime jouluna vietin äidin luona. Isällä vietetyistä jouluista pidän eniten, aamuohjelmat saa katsoa ihan rauhassa, kaikki tapahtuu rauhassa siihen tahtiin miten saadaan valmiiksi eikä lähdetä minnekään, ja kynttilöitä on kaikkialla, ja kivaa joulumusiikkia. Ja saa katsoa lastenelokuvia pikkusiskojen kanssa ja leikkiä koirien kanssa, täydellistä.
~Tykkäätkö jouluruoasta?
Laatikoita en ole koskaan syönyt, mutta kinkku sinappihunnulla on klassikko, pipareita ja joulupuuroa unohtamatta. Ja niin, joulutortutkin on hyviä.
~Ostatko lahjoja?
Enimmäkseen piirrän ne itse budjetillisista syistä, pitäisi tosin oppia aloittamaan aloissa niiden tekeminen niin asiat helpottuisivat. Joillekin kavereille ostan lahjoja.
~Odotatko joulua?
Jos se ei ole käynyt ilmi tässä viestin edetessä niin jo on! Olen siis kaikin puolin jouluihminen, joten joulua odotan aina. Koskaan se ei tule tarpeeksi nopeasti, yleensä se tulee joko liian hitaasti tai liian nopeasti!