Kolmea Leijonaa.
Hyi v*ttu. Tuon litkun saa ehkä just ja just litkittyä sen Colan seassa. Muistan kun joskus velipojan kanssa kohellettiin tuommoisen pullon kera, eikä sitä kyllä pirukaan juonut raakana. Mutta tuommoisiin sekoituksiin, kahvin sekaan, satamajuoppo-larppeihin, jne niin nuo halvimmat blendedit menee oikein hyvin, tai vähintään varauksella.
Oma ehdoton suosikkini viskipohjaisiin juomasekoituksiin on ehdottomasti tavallinen
Jim Beam. Tuosta tekee aivan taivaalliset viskikolat, ja ne whiskey sourit mitkä tuosta tulee.. alkoi muuten juuri tehdä mieli semmoista.
"Bourbon ei ole viskiä!"Joo ja Japani ei ole maa.
Huomenna oiskin sitten viinimaistajaiset. Niiden kanssa olen ihan tumpelo, niin niistä paljon minua paremmin perillä oleva kaverini tulee valistamaan ja maistattamaan.
Lisäystä:Kaverit toivat ulkomailta minulle tuliaisiksi
tällaista. Ja koska ulkona on kylmä, niin päätin sitten
lämmittää sitä hieman kun niin kannustaa itse Jack Danielskin tekemään. Oli muuten hyvää! Kyllä tuota mielellään hörsii kylminä päivinä. Mielellään vieläpä pimeässä asunnossa verhot auki, fleece-takki päällä katsellen kun ulkona sataa lunta. Mielellään tietenkin kavereiden seurassa, tai vähintään Steamin-chat koneen ruudulla auki. Mahtavaa, toimii varmasti myös glögin seassa. Maku on juurikin sitä mitä tuotekuvauksessa lukee.