Mikäs tänään vituttaa?
-No esimerkiksi itsemurhakanditaatit jotka hyppii keskelle tietä varsinki silloi ku ite on tarkistamassa sokeeta kulmaa.
-Idiootit jotka tulee T-risteykseen punasia päin satasta heittääkseen U-käännöksen oranssilla Audillaan. Tilanne siis eteni niin, että pysähdyin punasiin ja olin jatkamassa suoraan. Audille oli vihreet, mutta ne vaihtuivat punasiksi. Minulle tulee vihreet ja Audi silti tulee risteykseen heittääkseen mainitsemani performanssin. Onneksi olin vain lähdössä liikkeelle nii pysty jarruttaa kuin seinään. Ja alueen nopeusrajotushan on se 50km/h (Audille itseasiassa 40km/h koska se alue on 40km/h aluetta ja vaihtuu isolle tielle päästyään 50km/h)
-Idiootit, jotka isoilla leveillä peniksenjatkeillaan lähtee valo-ohjatusta risteyksestä eteenpäin peittäen kokonaan sinun näkyvyytesi. Sitten se kusipäät jättääkin huomioimatta että se ei ehkä mahdu kokonaan risteysalueelta pois. Se jää siihen keskelle yhtäkkiä, vaikka sillä pitäs silmien toimia sen verran että osaa kattoa, että ei se sinne mahdu. Jannu sitten kusettaa takana olevia pikkuautoilijoita kanssa jäämään letkaan keskelle risteysaluetta. Ja koska kyseessä on rush hour, ei taaksepäinkään pääse enää pakittaa. Sivusta pitäs autoja tulla suoraan Wat do? En enää ikinä aja Hämeenkadun kautta päiväsaikaan.