Kirjoittaja Aihe: Liikennevitutuksen purkulanka  (Luettu 52994 kertaa)

ObD

  • Vieras
Liikennevitutuksen purkulanka
« : Tammikuu 04, 2012, 18:38:18 »
Otsikko kertoo teille kaiken oleellisen.

Ap on homo ja aloittaa. En ole rasisti mitään kansallisuutta tai nuorisoryhmää kohtaan mutta... tänää taas tuli fiilis että joillekin ihmisille ei kuulu antaa korttia. Ensimmäinen tapaus:

Musta mies liikenteessä, kuva kertokoon paremmin kuin 1000 sanaa

Spoiler (click to show/hide)

Kyseinen punanen auto pakitti parkista ykssuuntaselta kakssuuntaselle suoraan mun eteen melkein aiheuttaen kolarin. Noh, tappava nopeus se ei olis ollu mutta nokkakolari ei oo mikää halpa keissi.

Sit yhessä T-risteyksessä, joka vie rantatielle (Tampereen puolella nopeusrajotus 60-80) jotkut jonnet huuteli ikkunoista kaikkee ja uhos kisaa. En jaksanu tarttua haasteeseen, joten nää apinat rupes surffailee siellä liikennevirrassa rekkojen keskellä vaaarantaen itsensä n. 9000 kertaa. Sit ne pysähty punasiin ja loppuviimeks ajoin niiden ohi ja nauroin kuin Vanhanen.

Ja sit sokerina pohjalla olin ajamassa rantatieltä pois, sit yks venäläinen siinä mun edessä päätti ajaa eteenpäin ihan ku sitä ei kiinnostais ramppi vittuakaan. Ryhmityin ramppiin ja rupesin kiihdyttää siihen ylämäkeen, ja sit se saatanan venäläinen päätti kiilata 65km/h vauhdilla ihan millin päähän mun eteen (lasissa jotai 80km/h, ihan rajotuksien mukasta ja tilannenopeutena ihan sovelias). Jarrutin sit aika brutaalisti ja seuraava sit ajo melkein mun perään. Olis voinu seki apina kääntyä suoraan sille erkanemiskaistalle (niinku 99,99% ihmisistä tekee) eikä antaa meidän viattomien luulla kaikkea niiden aikomuksista.

Joo, että tällasta tänää. Kertokaa teki kaikkia vituttavia kokemuksianne.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2012, 18:55:43 »
Kuinka monella täällä edes on ajokortti, ja jos on, löytyykö oma auto?

Mieleen on jäänyt neljä kertaa kun on käämi palanut liikenteessä totaalisesti.

Nainen kolhi Ladan perää parkkihallissa, nainen ajoi liikenteessä Ladan takakontista sisään, ja parkkihallissa vanha mies peruutti Saxon päälle, siinä ei onneksi käynyt kuinkaan.

Eräs kerta sitten oli sellanen, että olin ajamassa Lahden keskustaa kohti Hennalasta. Tie on yksikaistainen mutta siinä tulee Sopenkorpeen mentäessä vasemmalle kääntyville oma kaista, jolle sitten suhasinkin. Olen kääntymässä vasemmalla, mutta jumankauta liinat samantien kiinni kun nainen kaartaa sieltä oikealta suoraan menevien kaistalta suoraan eteen. Eikun sit perään ja parkkikselle huutamaan että mistä vitusta se on ajokorttinsa saanut.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Miyuki

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2012, 19:07:38 »
Kelpaako ulinat pyöräilijän näkökulmasta?

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2012, 19:10:18 »
Kelpaako ulinat pyöräilijän näkökulmasta?
Ei.

Pyöräilijöitä ei meinaan pitäisi vituttaa, kunhan pyöräilee oikeassa paikassa.
Marked for deletion (old).

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #4 : Tammikuu 04, 2012, 19:17:21 »
Kelpaako ulinat pyöräilijän näkökulmasta?

Postaa vaan.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"

Satori

  • sādhuばあちゃん
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 304
  • pullantuoksuinen kotiäiti
    • Profiili
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #5 : Tammikuu 04, 2012, 19:17:57 »
Eniten vituttaa puskurissa roikkujat ja itsemurhaohittelijat.

Eilen ysitietä ajellessa oli kohdallani nokkakolarin vaara ilmeinen kun joku muovimaasturi-idiootti lähti ohittelemaan letkaa vastaantulijan (mun) kaistalle nollanäkyvyyspaikassa mäennyppylällä. Onneksi reagoin nopeasti ja kerkesin hidastaa ajoissa, sankari pääs omalle kaistalleen eikä mun tarvinnut penkan puolella käydä.

EDITs:
Ja jotkut ei tunnu liikenteessä tajuavan sen vilkun merkitystä. Se vituttaa.
------ "Puolueemme nojaa vahvasti valtionshintōlaisiin perusarvoihin! Rötöstytöt kuriin!"

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #6 : Tammikuu 04, 2012, 19:28:26 »
kutostiellä urpot ajaa koko ajan ihan perseessä kiinni ja ohittelee vaikka vastaan tulee autoja

Miyuki

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2012, 19:33:16 »
Ne autoilijat, jotka ei vittu osaa päättää haluuko ne päästää pyöräilijän suojatien yli vaiko ei, ja alkaa jarruttaa siinä muutama metri ennen suojetietä tai sitten ajavat niinkuin aikoisivat jarruttaa ja kun suojatie lähenee, niin sitten alkavat kiihdyttää, kuin aikoisivat ajaa päälle.

Tästä ihanin esimerkki oli vähän aikaa sitten, kun oli risteys jossa olin menossa suojatien yli ja siihen sitten tuli auto, joka ajoi niin hiljaa, että odotin sen jarruttavan suojatien eteen. Mutta ei se niin tehnyt, vaan hitaasti jatkoi ajoaan. Ja kun se ajoi siitä ohi, niin selvisihän siihen se syy. Se kusipää puhui siinä samalla puhelimeen (ilman hands-freeta tietty :b).

Ja kerran ajoin autoa päin, koska auton ajaja ei ollu jaksanu kääntää pois vilkkua.

Ihan oikeesti kertokaa mulle, täytyykö mun vaivautua edes käymään autokoulu, vaan voinko mä vaan ottaa auton pihasta ja lähtee ajaa? Koska niin näyttää muutkin tekevän!

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2012, 19:44:03 »
^ kyl se autokoulu pitää käyä, mutku ei se kortin saanti vaadi juuri mitään muuta kun vitusti fyrkkaa

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2012, 20:22:57 »
Eniten vituttaa puskurissa roikkujat ja itsemurhaohittelijat. (korostus lisätty)
Tämä on aina niin ihanaa, erityisesti moottoritiellä. Suurin osa ajaa liian lähellä muutenkin, mutta sitten on vielä ne jotka ajaa ihan takapuskurissa kiinni.

Pyöräilijänä ei juurikaan ole ärsyttäviä tilanteita ollut.
Pusi pusi ja cosplay

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #10 : Tammikuu 04, 2012, 20:25:48 »
^ kyl se autokoulu pitää käyä, mutku ei se kortin saanti vaadi juuri mitään muuta kun vitusti fyrkkaa
Niimpä. Tiedä kuinka monta tonnia loppujen lopuks meni siihenki touhuun... Itestä tuntuu etten osaa ajaa lainkaan, okei en oo ajanu autokoulun jälkeen lainkaan,koska auto vielä tuunauksessa ja kaverini mini-skodaan en ikinä astu... oma autoni tulee näyttään siltä, että takana ei sitte saamari olla kiinni....
 
Itsellä ei kummoisemmin mitään kokemusta noista törpöistä ajaessa, mutta vittumaisia on ainakin ne ihme kuskit, jotka ajaa pikatiellä ensiks ihan normi/ylinopeutta ja sit yhtäkkiä niiku jotain 40km/h vaikka selvästi merkit osoittaa satasta. Muutaman minuutin jälkeen taas jälleen lähtee kaasupohjassa jatkamaan matkaansa. Sit kaiken huippuna oli yks tommonen autoilija, kun sitte autossa jossa olin niin akuski lähti ohittäää ni vitut  edessä oleva autoilija paino kaasuu täysillä ja lähti vetään niin, et oli pakko mennä takasin ja eiku saatana taas sitä etana-vauhtia ku näkee et ollaan hidastettu vauhtia. Siis ihan vitunmoinen kusipää.

Sitten yksi aikas tuorekkin tapaus oli tuolla Normarkussa ku siin oli sit pikatiellä rekka ja sen perässä kai 3 autoa.  Auto jossa oon on hieman isomman välin päässä noista autoista. No okei, joku ohittaa meidät ihan nätisti , mutta jumakauta. Vastaan tulee korkea ylämäki, keltaset viivat tietytsti, tämä ohittanut autoilia saa päähänsä: "no mähän ohitän 3 autoo+ rekan!" . Lähtee tuossa ylämäen alkaessa ohittaa ja tietysti sielt tulee rekka toiselta kaistaltas vastaan ku se on "ohittanut" yhden noista autousta. Jostakin vitun ihmeen syystä ei aiheuttanut kolaria , tiedä oliko se nyt sit hyvä juttu vai ei. Meidän auto oli just sit osumassa tohon autoilijaan, joka onneksi hidasti vauhtia ja sai päästettyä tuon ohittajan takaisin oikealle kaistalle. Toivottavasti oppi ees jotaki.
 
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

ObD

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #11 : Tammikuu 04, 2012, 22:58:27 »
^ kyl se autokoulu pitää käyä, mutku ei se kortin saanti vaadi juuri mitään muuta kun vitusti fyrkkaa

Et sä kuitenkaa rahalla tutvoo lahjo >.>

Ja pyöräilijät, menkää vittuun mun foorumilta ennen ku ite opitte liikennesäännöt.
t. inssini kaatui aivovammaisten pyöräilijöiden takia

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #12 : Tammikuu 05, 2012, 11:30:18 »
Ja pyöräilijät, menkää vittuun mun foorumilta ennen ku ite opitte liikennesäännöt.
t. inssini kaatui aivovammaisten pyöräilijöiden takia

kyllä se kuule niin vain on että autoiliat torppoilee liikenteessä enemmän kuin pyöräiliät. elikkäs mene itse vittuun. olin täälä enne

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #13 : Tammikuu 05, 2012, 12:42:46 »
Voisin ruveta purkautumaan viimeaikaisista tapahtumista moottoritiellä. Liian monesti tulee tilanne ajaessa 100-110 km/h. Ohitse puuhaltaa auto tuhatta ja sataa, ja samantien nutipää kurvaakin ohitettuaan välittömästi rampista alas. Tuskin ajasta niin paljoa syö, että ei ehtisi moottoritieltä pois. Samanlainen tilanne tapahtui alta viikko sitten. Useasti moottoritiellä kulkiessa myös ihmetyttää autokuskit peräkärry perässä, kuinka ne ajavat lujempaa, kuin minä, vaikka lasissa olisi 100km/h. Myös muutaman kerran liittyessä moottoritielle rampilta näkee auton/autoja kulkevan kohdalla. Tässä vaiheessa menee vilkku päälle ja odottaa kyseis(t)en auton/autojen antavan tilaa menemällä ohituskaistalle. No menevätkö ne? Vastaus on joko ei, tai kyllä puolittain.

Myös, kuten aikaisemminkin on mainittu, puskuriinliimautujat. Vaikka rajoitus voisi olla 60, mutta perässäkulkevat autot ovat vähällä jyrätä yli, niin lähellä kun ne yleensä kiihdyttävät. Rasittavinta ehkä onkin tiepätkä, etäisyyttä risteykseen n. 500 metriä, rajoitus taajama-alueen mukaan. Joku nuorisohyypiö menee OHITSE niin pienellä matkalla. Tämänkaltaisessa tilanteessa toivoin kyseisen hepun ajavan kolarin, niin loppuisipa pelleily siihen.

Lisäystä tulee, mikäli jotain vilkahtaa päähän...

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Liikennevitutuksen purkulanka
« Vastaus #14 : Tammikuu 05, 2012, 13:22:00 »
Ja pyöräilijät, menkää vittuun mun foorumilta ennen ku ite opitte liikennesäännöt.
t. inssini kaatui aivovammaisten pyöräilijöiden takia

kyllä se kuule niin vain on että autoiliat torppoilee liikenteessä enemmän kuin pyöräiliät.
Minustakin tuntuu, et autoilijat törppöilee enemmän... Okei, mun on paha sanoo tähän mitään, ko en muista yhtään mitään siitä, ko jäin taksin alle... Jossa oli lapsia!! (Kyseinen taksikuski on saanut haukkuja usein, ei vaan meiltä, muiltakin lapsiperheiltä) Mutta Lapen mukaan, olin sanonut sille Töölön sairaalas, mis olin tapauksen takia teholla, että kuulemma olin jo melkein päässy tien yli...