OP on myös varsin loistava, vaikkakin eräässä jaksossa pianonpimputus pilasikin sen.
Periaatteessa se jakso oli muutenkin ehkä paskin jakso
eikös se ollut se hää-jutska?
, jos muistan sarjassa.
Jep, itse tykkään tästä sarjasta ihan pirusti ja (kuinka ollaakkaan) 12th on mun lemppari (no siis ava ja sigi), vaikka vähän aikaa animessa kerkesi riehumaan. Mangana olen tätä myös yrittänyt etsiä, mutta suomessa on omituinen katkos, nimittäin enkku-pokkareista ykköstä ja kakkosta ei löydy mistään.
Itse tykkään juuri yandereistä
(okei ,en nin kauheesti kyl Yuunosta...) ja muutenkin tämän kaltaisesista anime-sarjoista. Tämä oli vielä jäädä minulta katsomatta, mutta kaverin kanssa salaa (kun hän kuvittelee, ettei kukaan tiedä sitä faktaa et se kattoo animee) juteltiin koulussaa ku syksyn kausi alko, juteltiin kaikesta ja se keskustelu pääty tähän:
"ookko kattonut sitä Mirai Nikkiä mikä alko tos maanantaina?"
"No en ku katon jo ryökäleresti näit muit sarjoi ni ajattelin, etten vilkase mitään.
Harmi ku syksyn kaudes ei ollukkaan mitään veri-animee..."
"no just sitä se on!"
ilmeeni: >: D
Kotipiha juosten ja kone päälle , ykkös jakso käyntiin ja ihan haltioissani jakson loputtua. Tämän lisäksi sarja on vain parentunut, mitä nyt Yuuno on hieman ärsyttävän kuulonen, mutta niinhän sen pitääkin!
Ihan näiden jo tulleiden jaksojen perusteella olen sarjan jo MAL:issa laitta minun 4. parhaaksi animeksi, mutta animea on vaikea sijoitella, Higu on niin paras, Geass niin mahtava, ja Clannad niin *snif sniff*...
mutta... ASIAAAN!
Lisäksi ihan innolla odotan miten jatkuu ja uusin on nyt taas kattomatta, mutta eiköhän se huomen oo saatu katsottua. Nimen omaans arjassa on onnistuttu hyvin katkomaan nuo jaksot, vähintäänkin tylsä jakso loppuu jotenkin "mullistavasti" ja super hyyber-jännät jaksot loppuvat ajatukseen: "MITÄ NY SEURAA VAKS
"