Kiitos kaikille jättimäisestä määrästä kysymyksiä sillä välin kun olin nukkumassa, olen yllättynyt.
Halipatsui vaan, ja ugh.
Halipatsuli :3
kuinka kauan pelasit ennen ku tuli eka normal 1cc? Pelasin varmaan pari kuukautta ekaan normal 1CChen, joka oli EoSD.
Reimu vai Marisa? Reimu
Border Team vai Scarlet Devil Team? Border team
Chen vai Orin? Chen
Chen vai Tewi? Cheeeeeeeeennnnn
No focus vai No bombs? No bombs
Lempipelisi (ajatellen danmakua ja patterneja) PCB
Inhokkipelisi (tasaluvuista, kaikki kuitenki vihaa SWR:a ja GFW:ia) UFO
Challenget (like no bombs etc) vai scoretus? No Bombs (en osaa scorettaa muuta kuin easy modella
)
Letty vai Cirno? Cirno ^_^
Okuu vai Orin? Orin
Montako Hard 1cc? ( Jos ees 1 lunatic 1cc, nii alat olla puoljumalan tasolla tässä pelaamisessa...) Mun paras suoritus Touhoussa on GFW Easy 1cc. Muut surkeat suoritukseni: Hard 1cc: EoSD (olen skipannut tämän ja alkanut vain lunaticilla useimmista peleistä :V) Lunatic 1CC:t peleistä ilman pommeja: EoSD, PCB, IN, MoF, SA. Pommejen kanssa: PoFV, UFO, TD.
Paljonko Utsjoella pakkasta ATM? -35c
Jos sinun pitäisi lyhyesti selittää uudelle pelaajalle miten tullaan hyväksi Touhou-peleissä, mitä sanoisit? Valitse tykkäämäsi peli, harjoittele normal modella, unlockaa kaikki staget practice modeen, lataa joku replay jossa joku pelaa pelin läpi ilman kuolemia ja pommeja, kopioi kaiken mitä he tekevät = PROFIT!
Jos Sakuya on paras hahmo, kuka on toiseksi paras? Entä kolmanneksi paras? Reimu, Youmu.
Moro, onko kylmä?
On... ;_;
Tervetuloa...
Kiitos
mitäs sie?
Heräsin juuri.
Jaa että vain puolitoista vuotta olet pelannut? Ei hullumpaa nuo sun skillisi.
Pelaatko humalassa paremmin kuin selvänä omasta mielestäsi?
Humalassa tietenkin paremmin, kysehän on Touhousta!
Yuri vai shoujo-ai? Shoujo-ai
Mikä on mielestäsi hienoin Spell Card? Ehkä Border of Wave and Particle.
Mikä on kaunein näkemäsi replay, jos GIL-replayitä ei lasketa? Kefitin MoF Lunatic no bombs 1cc
shin vai YASU? YASU
Easymodella vai ilman? Jos pelaan scoretusmielessä niin easy mode, muuten ilman.
Saako Nautin UFO NB-runeista mitään apua irti? En ole vielä kerennyt katsoa, toivottavasti.
Jos sinun on pakko timeoutata joku Spell Card, mikä se on (inb4 Icicle Fall easy) Divine Virtue of Wind God.
en kerennyt järkevämpää tapaa quotettaa