Kannattaa ladata semmoinen ohjelma kun Guitar Pro. Siihen saa avattua MIDI tiedostoja ja siitä on helppo opetella biisejä. Itse aina käyttänyt sitä, kun nuotteihin en jaksa keskittyä.
GP5 oli uskollinen apuri niihin aikoihin ku rupesin pianol yläkoulus soittamaan, mut nykyään oon tykästyny Synthesiaan :b
---------
Ja taas tulis uutta tavaraa tuutista!
Ja kyllä, tällä kertaa ei lupauksen pitämiseen eli täyttämiseen menny ku rapiat kaks viikkoo
U.N. Owen was her? [Sweets time]Joku saattaa kysyä, että miks just tää versio? Parit syyt siihen:
- Ei vaadi kovin paljoa mustia koskettimia.
(en ole rasisti mut valkosia koskettimia vaan on helpompii ja mukavampi soittaa)- Tän biisin alkuperäisversion sanotukset ja kielikuvat on vaan jotain tosi hienoo omasta mielestäni.
- Opettelin Owenin alunperin
tämän videon avulla, ja Sweets time soitetaan samoilla nuoteilla kuin mitä oheisessa videossa.
Täl hetkel on yks biisi puol-varsinaisesti työn alla, koska en juurikaan päätä oppivani jotain biisiä vaan opin sen jos opin, jos en nii sitten en opi. Ei se mua haittaa.
Mutta se työn alla oleva tuotos on vielä niin pahasti kesken, etten kehtaa luvata yhtään mitään seuraavan videon ilmestymisen suhteen. Sitä odotellessa, nauttikaa vaikka tästä :b