Aina kun tulee joku tamperelainen foorumille pitää miettiä olenko jo kenties tavannut tai nähnyt kyseisen henkilön. Tässä tapauksessa luulen että en ole.
Taidat olla niitä foorumin ihan nuorimpia jos edustat '96-ikäluokkaa.
Joo, meikäläinen asuu perämettässä niin tuskin sie oot meikää nähny~ Tosin kerran satuin olemaan keskustassa odottelemassa yhden toisen miitin porukkaa ja teillä oli silloin Datafoxin pitämä miitti täällä Tampereella. Durp.
Ja on todella iloista kuulla että olen kerrankin nuori jossain porukassa, oikeasti. Yleensä olen se vanhin ja typerin.... Siis tyhmä ikäisekseni.
Vaikutat ihan kivalt-
Yuuka vai Tenshi?
Molemmat ovat hienoja hahmoja, mutta kallistun enemmän Tenshin puoleen~
...Olet hieno ihminen, ihan selkeästi.
Olenko? Tämäpä yllätys. Olen otettu ja hyvin hämmilläni.
Ehdottomia suosikkithemejä on Septette for the Dead Princess, Gensokyo the Gods Loved, U.N. Owen was Her?, Maiden's Capriccio ~Dream Battle, Cinderella Cage ~Kagome Kagome ja sitä rataa.
Uusi teoria (?): Jos pitää Cinderella Cagesta, ei voi olla huono ihminen.
Hämmennyn yhä entisestään.....
Harrastatko Touhou-parituksia? Mikä on suosikkiparituksesi?
Yritän, mutta olen jotenkin hyvin urpo enkä ole vieläkään pitkän ajan jälkeen löytänyt sellaista ehdotonta suosikkia tai ylipäätään paritusta, joka oikeasti nappaisi. Okei, YukariReimu on ihan jees ja jossain määrin ByakurenShou. Ehkä vielä joskus päässä napsahtaa ja löydän sen oikean parituksen....
Minkä suurin asia haluaisit saavuttaa vielä tämän vuoden aikana?
Hmmmh, EoSD extra läpi. Tullut yritettyä sen verran, että on pakko yrittää saada läpi vielä tämän vuoden aikana /shot
Kuinka monta kieltä taidat?
Suomen lisäksi englantia, ruotsia sen verran mitä yläasteella tuli opiskeltua ja japania sen hitusen verran.
Kuinka suuri halu sinulla on oppia japania, vai taidatko jo kenties sen?
Jos nyt näin sanotaan, niin aika suuri. Puhetta ymmärrän suht paljon verrattuna siihen määrään, mitä osaan kirjoittaa, eli en lähes mitään. Lukea osaan vain hiraganoja ja katakanat menevät välillä sekaisin. Kanjeja osaan taas muutaman. Tällaista on tullut opittua neljän vuoden aikana yksikseen.
Mikä on lempiruokasi?
Pidän erittäin paljon makaroni/pasta/riisi/nuudeli-ruuista, ettäh.... Riisi kanakastikkeen kera tai kanaramen. En osaa valita näiden kahden väliltä. Syökää kanaa~
Ja on hauska tutusta myös teikäläiseen, yay *virtuaalihali*