Kirjoittaja Aihe: Oletko ollut rakastunut?  (Luettu 58789 kertaa)

kumaroar

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 13
  • Meh!
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #15 : Elokuu 14, 2012, 11:55:31 »
Olen hyvin creepy tällä saralla. Olen ihastunut muutaman hassun kerran nuoruudessani todella pahasti, että olen muuntautunut stalkkeriksi ja jos näin vain vilauksen ihastuksestani niin olin seitsemännessä taivaassa. Yhden kanssa edes pystyin juttelemaan, muita en lähestynyt ollenkaan mitenkään.

Siinä sitten oli aikaa välissä ja sulkeuduin tältä saralta jopa, koska en osannut koskaan tehdä alotteita jne. keskityin mieluummin pelaamiseen ja animaatioihin kuin olin creepperi kunnes sitten kohtasin nykyisen poikaystäväni. Se naksahti jotenkin heti. Olin ihan myyty ja hiljalleen aloin taas ihastumaan pahan päiväisesti. Nyt ollaan neljä vuotta oltu yhdessä, kolme vuotta saman katon alla ja sanoisin olevani rakastunut kun vieläkin jaksan hihkua miten suloinen tuo otus on. :3

everinom

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #16 : Elokuu 20, 2012, 04:03:35 »
Päätin rakastua uudestaan... Toiselle osapuolelle kerrottu, nyt vaan pitäisi pitää rakkaus yllä.
...
Tai sitten minut petetään ja julkisesti nöyryytetään, niinkuin viimekerroilla. Jipii~ 83

Jerzu

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #17 : Elokuu 21, 2012, 17:26:46 »
Aivan, tämmönenki lanka täältä löytyy.

Juu.

sota_esa

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Удалить кебаб
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #18 : Elokuu 27, 2012, 20:01:41 »
Tietenkin.

Se tunne, kun joku tulee ja confessaa on tajuntaa hämärtävän ihana kokemus, varsinkin kun vastaan myöntävästi ja näen tämän toisen henkilön onnellisen ilmeen~

you will ww2/ tupac alive in Hakurei shrine, tupac making album of Hakurei shrine . fast rap tupac Hakurei. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac... you are ppoor stink you live in a hovel hahahaha, you live in a mansion

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #19 : Elokuu 31, 2012, 05:25:34 »
Se tunne, kun joku tulee ja confessaa on tajuntaa hämärtävän ihana kokemus, varsinkin kun vastaan myöntävästi ja näen tämän toisen henkilön onnellisen ilmeen~

http://danbooru.donmai.us/post/show/887456

sota_esa

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Удалить кебаб
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #20 : Syyskuu 02, 2012, 22:49:25 »
Se tunne, kun joku tulee ja confessaa on tajuntaa hämärtävän ihana kokemus, varsinkin kun vastaan myöntävästi ja näen tämän toisen henkilön onnellisen ilmeen~

http://danbooru.donmai.us/post/show/887456

En taida kuuriimuja, joten mitä tuossa lukee ? Joku confessaus?
you will ww2/ tupac alive in Hakurei shrine, tupac making album of Hakurei shrine . fast rap tupac Hakurei. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac... you are ppoor stink you live in a hovel hahahaha, you live in a mansion

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #21 : Syyskuu 02, 2012, 23:25:33 »
^
hiirtä tekstin päälle mies, saa käännöksen

Ja otsikkoon vastaten: "En kommentoi"
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

sota_esa

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Удалить кебаб
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #22 : Syyskuu 03, 2012, 17:01:33 »
Voi rinnosuke, senkin lihapää |3
you will ww2/ tupac alive in Hakurei shrine, tupac making album of Hakurei shrine . fast rap tupac Hakurei. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac... you are ppoor stink you live in a hovel hahahaha, you live in a mansion

everinom

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #23 : Syyskuu 09, 2012, 23:19:34 »
Päätin rakastua uudestaan... Toiselle osapuolelle kerrottu, nyt vaan pitäisi pitää rakkaus yllä.
...
Tai sitten minut petetään ja julkisesti nöyryytetään, niinkuin viimekerroilla. Jipii~ 83

Olen ennustaja näköjään. XD Ei sentään nöyryytystä tällä kertaa. Muutama tunti kyllä pakkasessa ennen muita tapahtumia.

Ano

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 12
  • Näinköhän on?
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #24 : Lokakuu 05, 2012, 05:05:12 »
Kyllä. Se oli yksipuoleista aika pitkään mutta eräänä päivänä otin rohkaisuryypyn ja kävelin ihastuksen luo itsevarmoin askelin ja kerroin suoraan ja mutisematta palavista tunteistani. No eihän se pirkule vastannut ja sitten älysin että ihastukseltani puuttuu yksi ulottuvuus ja puhuin tietokoneeni näytölle eikä homma sitten oikein toiminutkaan kuten halusin. Kovillehan tuo otti mutta eipä siinä sitten kai muuta kuin kohti uusia haasteita - elämä jatkuu jne, tiedätte nämä hommat.
Allekirjoittaminen on yliarvostettua.

Anakichi

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #25 : Lokakuu 07, 2012, 03:12:29 »
olen ollut ja tulen olemaan.

Kain

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 188
  • Kaikki on niin ihqua, hanimussua! Ai lav juu ool!
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #26 : Lokakuu 20, 2012, 02:04:23 »
Kainikin on ihastanut monia kertoja ja olen osannut suhtautua siihen, että he ovat vain ihastuksia, mutta olen vain rakastanut vain kahdesti.
Ensimmäinen rakkauteni päätyi siihen, kun hän muutti muualle ja hänelle ei ollut enää aikaa minulle.

Äsken kerroin toiselle rakkaudulleni tunteeni, niin hän vain naureskeli minulle.
Hän vain naureskeli omien kavereitten kanssa minulle ja se sattui.

En tiedä enää mitä tekisin.
"Don't you realize that we will judge angels?" 1 Corinthians 6:3

Photobucket Twitter Steam

Roppari

  • Vieras
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #27 : Marraskuu 04, 2012, 05:04:42 »

Hän vain naureskeli omien kavereitten kanssa minulle ja se sattui.

En tiedä enää mitä tekisin.
Noh, älä ainakaan lannistu. Varmana vituttaa ja tekee mieli laittaa ranttaliksi, mut paskat tollasesta! Se tekee ihan helvetin pahaa, mut mitä noista!? Vaikka pelle sulle nauraakin, niin anna reppanan nauraa, etpähän sinä oo teistä kahesta se täys apina joka hirnuu elukkamalliin.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #28 : Joulukuu 21, 2012, 17:37:51 »
Äsken kerroin toiselle rakkaudulleni tunteeni, niin hän vain naureskeli minulle.
Hän vain naureskeli omien kavereitten kanssa minulle ja se sattui.

En tiedä enää mitä tekisin.
Ilkeetä... miten kukaan vähänkään terve ihminen pystyy tollaseen... ;_;

Mutta Roppari on aika lailla oikeassa: kannattaa vaan yrittää päästä siitä yli.

olen ollut ja tulen olemaan.
olen ollut ja tulen olemaan, mutta vastapuolelle en voi olla muuta kuin ystävä.
Pusi pusi ja cosplay

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Oletko ollut rakastunut?
« Vastaus #29 : Helmikuu 05, 2013, 15:23:41 »
Olen niin kamalan kyyninen että en. kai. ainakaan en muista olleeni, kuin kerran.
Paitsi jos ei lasketa Keineä; ainoa ihminen jota jaksan sietää sen takia että hän oli eka ihminen johon koskaan kunnolla tykästyin. Mutta nykyään ollaanki vähän vähemmän intohimosissa merkeissä, mutta kuitenkin. (Ja tosiaan, "Keine" on tyttikseni. Tai jotain)

Mutta muuten ei jaksa kiinnostaa, ei yhtään. Meiän luokan tyypit on niin persläpiä, että kunnioitan sitä joka jaksaa kiinnostua heistä jostakusta.
Muutenki tämä Kemijärvi on semmonen paikka että ihmiset elää ku sillit purkissa ja massa on paras, ei saa olla erinlainen. (Pitäskö minun sitte metsästää joku merimakkara että kiinnostun? Vai olenko vain A seksuaali? jaa-a)

No, kai tulevaisuus tuo sen ihka oikean waifun. Mutta tällä hetkellä Keine on paras, sillä sipuli.